Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan ik ook een WiFi modem krijgen?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan ik ook een WiFi modem krijgen?

    Beste mensen,

    Ik heb Midi internet bij u en een normaal modem, nu zocht ik even bij abonnementen en daar staat bij midi gratis een wifi modem in bruikleen dus ook bij mijn soort abonnement hoe zit dat en kan ik eventueel mijn oude modem om ruilen voor een wifi modem?

    Ik hoor van U
    mvg
    Francion Bouwhuis

    Gemarkeerd als antwoord: Frans op 25 maart 2015, 15:24
    francikke schreef:
    Beste mensen
    Ik heb Midi internet bij u en een normaal modem, nu zocht ik even bij abonnementen en daar staat bij midi gratis een wifi modem in bruikleen dus ook bij mijn soort abonnement hoe zit dat?
    en kan ik eventueel mijn oude modem om ruilen voor een wifi modem?
    Ik hoor van U
    mvg
    Francion Bouwhuis


    Beste Francion,

    Het heeft even geduurd, maar ik heb een verzoek ingediend om een WiFi modem te laten toesturen, deze zul je waarschijnlijk begin volgende week in huis hebben. De huidige modem hoeven we niet terug te hebben, die mag je bewaren of desgewenst inleveren bij de Milieustraat.

  • #2
    Als ik je goed begrijp, is er inmiddels toegezegd dat je een wifi-modem toegestuurd krijgt of zijn dit fragmenten die je uit andere topics gekopieerd hebt.

    Heb je nu nog geen wifi-modem en zou je deze graag willen ontvangen, stuur dan een mailtje naar [email protected].
    Vermeld je klantnummer erin en de reden waarom je een wifi-modem wilt ontvangen.

    In principe worden modems die de snelheid van het abonnement aan kunnen niet vervangen tenzij er redenen zijn.
    Voor de een is dat bijv. wifi, wps of 5ghz , voor de ander een verouderde router etc.

    Dien gewoon een verzoek in.

    Wat is dan je vraag?

    Reageer


    • #3
      Welkom op het forum, Jasmine

      Je bericht is wat verwarrend omdat je een stuk tekst van een ander bericht gekopieerd hebt. Ik zie niet meteen welke tekst nu van jouzelf is. Maar ik denk dat je vraag is, of je een WiFi-modem kunt krijgen.

      Als je nu een Midi abonnement hebt, raad ik je aan om dit om te zetten naar TV+Internet of Alles-in-1. Je krijgt dan namelijk meer snelheid en mogelijkheden voor vrijwel hetzelfde geld, ook kun je dan Delta TV gebruiken met opnemen en terugkijken.

      Stuur even een mailtje naar [email protected] met je klantnummer, postcode en huisnummer. Een van de medewerkers van ZeelandNet neemt dan contact met je op.

      Als alles duidelijk is, wil je dan op Beste antwoord klikken? Dan wordt je vraag als 'beantwoord' gemarkeerd
      Mocht je meer vragen hebben dan kun je dat uiteraard op een later moment doen.
      Alvast bedankt!

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X