Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Google

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Google

    Ik heb Zeelandnet ingesteld als startpagina op zowel Edge als Internet Explorer en zoek naar websites via Google op beide sites.
    Als zoekresultaat krijg ik bij beiden bijna allemaal Engels talige sites. Via Google zelf, dus niet via de startpagina, ontvang ik wel Nederlandse resultaten. Enig idee hoe dit komt?

  • #2
    je kunt bij Google een taal instellen.
    en dat moet je veranderen van engels naar nederlands.
    [img]b849c123-ce61-447e-bdee-3627310852ed.jpg[/img]

    Reageer


    • #3
      Beste Fred44nl dank voor je snelle antwoord. Google staat al ingesteld op de Nederlandse taal. Indien ik rechtstreeks Google via Google dan ontvang ik Nederlandse websites, dus dan alles ok, maar Google ik via de startpagina van Zeelandnet dan ontvang ik merendeel zoekresultaten in de Engelse taal en dus ook bijna allemaal buitenlandse sites. Staat Google via Zeelandnet wel goed ingesteld?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Iceman
        Beste Fred44nl dank voor je snelle antwoord. Google staat al ingesteld op de Nederlandse taal. Indien ik rechtstreeks Google via Google dan ontvang ik Nederlandse websites, dus dan alles ok, maar Google ik via de startpagina van Zeelandnet dan ontvang ik merendeel zoekresultaten in de Engelse taal en dus ook bijna allemaal buitenlandse sites. Staat Google via Zeelandnet wel goed ingesteld?
        Er zullen ook mensen zijn die het op prijs stellen Engelse zoekresultaten te ontvangen. Zeelandnet kan niet voor iedereen afzonderlijk de gewenste instellingen gebruiken.
        Als je die Engelse hits erg lastig vind, dan stel je google.com toch in als favoriet/bladwijzer (die je vaak ook nog op je menubalk kunt zetten. Je hoeft dan alleen maar op een andere plaats te klikken om naar google te gaan en die instellingen te gebruiken die jij wilt!

        Reageer


        • #5
          Dank Jos voor je antwoord. Uiteraard zullen er mensen zijn die de Engelse sites belangrijker vinden maar ik vind dat, zolang je in Nederland woont en Nederlands spreekt, je mag verwachten dat Google via Zeelandnet in het Nederlands wordt doorgegeven.

          Reageer


          • #6
            Dank Jos voor je antwoord. Uiteraard zullen er mensen zijn die de Engelse sites belangrijker vinden maar ik vind dat, zolang je in Nederland woont en Nederlands spreekt, je mag verwachten dat Google via Zeelandnet in het Nederlands wordt doorgegeven.
            Vandaar ook mijn nickname: IJscoman!?

            Reageer


            • #7
              het ligt gewoon aan je zoektermen, dat bepaalt de resultaten

              Reageer


              • #8
                Beste Iceman,

                Is de issue voor jou nu opgelost?
                Zo ja, mogen we weten hoe en zou je het beste antwoord kunnen kiezen?

                Reageer


                • #9
                  [email protected].

                  Alle leden hartelijk bedankt voor het meedenken!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X