Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Heel veel ontvangen spamberichten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Oorspronkelijk gepost door Ptrol
    Oorspronkelijk gepost door Koeba
    Welnee. Spamfiltering is een constante wedstrijd waarbij de ene keer de spammers en de andere keer de filters winnen. Je kunt het filter aanpassen en een minuut later passen de spammers een komma aan. Het is domweg niet zo simpel en makkelijk als je zou willen.
    Deels waar, maar ander Spamprogramma's hebben hier duidelijk minder last van.
    Het staat ieder toch vrij om die dan ook te gebruiken? Zelf gebruik ik gmail en daar komt (bijna) niets door. Het is toch echt wat te makkelijk om van een filter van 1 euro per maand dezelfde prestaties te eisen als van professionele aanbieders.
    Ja hoor, als je die service levert als onderdeel van een abonnement of betaald, dan zal je moeten zorgen dat dit onderdeel ook goed werkt.
    Ik gebruik het niet, maar een deel ( ook van mijn ) abonnementskosten zal hiervoor ongetwijfeld gebruikt worden.
    Dit filter is de afgelopen jaren niet anders dan onderwerp van discussie geweest.
    Dat moet je als Provider ook willen.

    Reageer


    • #17
      [quote=arupam]Het merkwaardige is dat op een zeelandaccount waar ik niet betaal voor spamfilter er geen spam is en inderdaad wel 100+ op een account waar wel betaalde zeelandnetfilter actief is...wellicht wat kort door de bocht maar zonder gaat beter

      Reageer


      • #18
        [quote=Jos][quote=arupam]Het merkwaardige is dat op een zeelandaccount waar ik niet betaal voor spamfilter er geen spam is en inderdaad wel 100+ op een account waar wel betaalde zeelandnetfilter actief is...wellicht wat kort door de bocht maar zonder gaat beter

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door edsulst
          Sinds vanmorgen krijg ik heel veel spamberichten binnen.
          Voor zover ik kon zien begon het vanmorgen vroeg en heb nu ondertussen al bijna 100 berichten moeten verwijderen.
          Bij de afzenders staat voornamelijk Online, Caiway en Tele2.

          Hebben meerdere mensen hier last van ?
          Beste forumleden,

          Sinds deze morgen kampen wij inderdaad met een storing in ons spamfilter. Hierdoor kan het zo zijn, maar hoeft het zeker niet zo te zijn, dat je wat meer spamberichten ontvangt dan normaal.

          We zijn druk bezig met een oplossing en hopen deze z.s.m. te kunnen verzorgen. Bedankt voor jullie geduld!

          Reageer


          • #20
            Joeri,ik waardeer je positiviteit. Vooral dat wat meer dan normaal wb de spamberichten
            In ieder geval bedankt voor je mededeling.
            Hier is het weer stil inmiddels

            Reageer


            • #21
              Staat zo'n storing nu ook ergens te lezen?
              Niet iedereen leest het Forum.
              Je reactie is wel al 4 uur later en dan zullen ongetwijfeld bele klanten er mee te maken hebben gehad.\
              Dan kan zo'n storing maar beter ergens te lezen zijn.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Marie
                Joeri,ik waardeer je positiviteit. Vooral dat wat meer dan normaal wb de spamberichten
                In ieder geval bedankt voor je mededeling.
                Hier is het weer stil inmiddels
                Dankjewel, Marie! Natuurlijk willen we die positiviteit zoveel mogelijk benadrukken op het forum en daar hebben we jullie hulp echt bij nodig!

                Motiveer elkaar, help elkaar en deel de kennis die je hebt. Daar wordt de wereld, of in elk geval ons forum, een stuk leuker door!

                Reageer


                • #23
                  Allemaal leuk en aardig, maar het gaat toch echt op de producten!


                  Waar kan ik nu zo'n storing vinden@Joeri1991 ( communicatie met je klanten)?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X