Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

PS4 NAT type 3

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • PS4 NAT type 3

    Nou na uren zoeken op internet tig verschillende manieren proberen is het NAT type op mijn PS4 nog steeds 3.

    Op het moment heb ik mijn PS4 met vast IP in DMZ staan in m'n modem/router. IP passthrough heb ik ook geprobeerd, werkte niet en DNS staat op 8.8.8.8 / 8.8.4.4



    Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik kan nergens op internet (forum zeelandnet, forum playstation, game forum's) een antwoord vinden voor mijn probleem.

  • #2
    Had je dit item ook doorgenomen: https://forum.zeelandnet.nl/internet...-type-ps4-1670 ?

    Reageer


    • #3
      jazeker anders zou ik niet zeggen "Ik kan nergens op internet (forum zeelandnet, forum playstation, game forum's) een antwoord vinden"

      Reageer


      • #4
        staat overigens ook nou niet echte een antwoord alleen meerdere methodes maar geen reactie met: "dit werkt!"

        Reageer


        • #5
          Maar wel een opstelling die werkt.

          Reageer


          • #6
            Welkom op het serviceforum bacorre7

            Kun je iets meer details geven over je netwerk?

            - Welk type modem gebruik je
            - Welke eigen netwerkapparatuur heb je in gebruik en gaat het hier om een router, accesspoint of switch
            - Staat je modem in bridge mode of niet
            - Hoe zijn de apparaten op elkaar aangesloten (wat zit op welk apparaat en hoe zijn ze onderling verbonden)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door bacorre7
              Nou na uren zoeken op internet tig verschillende manieren proberen is het NAT type op mijn PS4 nog steeds 3.

              Op het moment heb ik mijn PS4 met vast IP in DMZ staan in m'n modem/router. IP passthrough heb ik ook geprobeerd, werkte niet en DNS staat op 8.8.8.8 / 8.8.4.4



              Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik kan nergens op internet (forum zeelandnet, forum playstation, game forum's) een antwoord vinden voor mijn probleem.
              Hoi Bacorre7,

              Heb je de oplossing inmiddels al ergens kunnen vinden? Zo ja, zou je deze misschien met ons willen delen?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X