Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet tot 2 maal toe na middernacht uitgevallen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet tot 2 maal toe na middernacht uitgevallen

    Ik heb nu met een tussenliggende periode van een dag of 5/ 6 al tot 2 maal geconstateerd dat zodra het 0:00 uur is het internet er uit ligt. Voor de rest doet de TV/ Radio het gewoon. Ook vliegt de Wifi er om de haverklap uit en moet ik het modem opnieuw opstarten, wie herkent dit? Het modem is een EPC 3925 van Cisco trouwens.

    Ik heb onderussen al maar wel een afspraak gemaakt om mijn modem te laten vervangen, hopelijk zet dit zoden aan de dijk.

  • #2
    Aljoo en welkom op het serviceforum, Oude Zemelaar :-)

    Het is inderdaad wel knots dat je hier last van hebt en goed dat je hier dekking zoekt.
    Ik verwacht dat je nieuwe modem de situatie wel zal verbeteren, als zodanig. Laat je even weten als het gebeurd is, hoe het dan gaat?

    Reageer


    • #3
      Hajooooooooooooo :P
      Dank voor de ontvangst.
      Ik laat wel weten of het hiermee opgelost is of dat er nog een kloddertje roze hier of daar nodig was.

      Reageer


      • #4
        Problem solved! Het nieuwe modem met 2.4G en 5G zijn geinstalleerd en ramt ie op de 5G gewoon bijna 160Mb downloadsnelheid...Wifi werkt ook uitstekend nu!

        Dus, 3925 uit de deur en 3940 er in

        Reageer


        • #5
          Super goed nieuws!
          Wil je nog even op Beste antwoord klikken, dan wordt je vraag als beantwoord gemarkeerd

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X