Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing! Heb het helemaal gehad met Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing! Heb het helemaal gehad met Delta

    Vrijdag storing gemeld bij Delta/zeelandnet, vermoed dat de modem het opgegeven heeft? Na het weekend zullen ze mijn terug bellen wanneer ze kunnen komen. Maandagmiddag nog steeds niets gehoord, dus zelf gebeld! Gaat nog 3 werk dagen duren voor ze contact opnemen om langs te komen! Dus dat word ruim een week zonder internet! Het is niet voor niets dat erin mijn straat veel bewoners overstappen naar Kpn! Ook ik denk er nu over om over te gaan naar XS4ALL! Na ruim 40 jaar klant bij Delta en van het prille begin van Zeelandnet word je zo behandeld! Echt helemaal gehad met hun!

  • #2
    Dat zit niet mee.
    Ik begrijp goed hoe je je voelt en deel je mening over het niet-meteen kunnen oppakken van een storing en moeten wachten op telefoon/mailtje voor een afspraak.
    We hebben dit onlangs ook zelf ervaren en zou m.i. sterk verbeterd en versneld moeten worden. Eenmaal de monteur over de vloer werd bij ons alles prima opgelost.

    Maar aan mijn mening heb je weinig nu.

    Welk modem heb je nu en heb je evt. nog een eigen router er achter hangen?
    Welke lichtjes branden er op het modem?
    Heb je je modem al eens gereset?
    Zo je een eigen router gebruikt, heb je ook deze na de reset van het modemherstart?

    De leds branden, zodat we niet te maken hebben met een defecte voedingsadapter?
    Dat komt nogal eens voor bij de EPC3212.

    Er zijn geen werkzaamheden in je buurt?
    Zie: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...S=deltanl_2016

    Reageer


    • #3
      Mochten er geen lampjes branden op je modem (als aanvulling op hierboven) dan is inderdaad de voeding defect. Deze kan je na het bellen met delta zo ophalen in middelburg of bij een heleboel afhaalpunten door heel zeeland.

      Reageer


      • #4
        Jjdejonge, je verhaal komt bekend voor. Eens iets meer duidelijkheid voor de klant zou een hoop frustratie schelen. Uw klacht staat genoteerd en u hoort er van is een meermaals gehoorde uitspraakvan de klantenservice. Maar wanneer er iemand komt kan geen mens je zeggen, en maar wachten. Of je overstapt boeit ze toch niet, dan moet je dat doen zeggen ze.Maar bij een ander is het ook weer wat, kpn staat ook niet dezelfde dag op de stoep.

        Reageer


        • #5
          Vrijdag zeggen ze je hoort maandag wanneer we komen, maandag zeggen ze woensdag hoor wanneer wij komen. Vandaag is het woensdag en wat denk je....... Niets gehoord!!! Als er iets kapot is dan ga ik dat dus echt niet zelf vervangen of maken! Vraag mij af, als hun directeur zoiets zal overkomen hoevlug ze dan zijn?

          Reageer


          • #6
            Zeker wewa, vroeger was je klant voor Delta. Daar ging je niet weg, was een Zeeuws bedrijf met goede service! Natuurlijk verwacht ik niet dat ze dezelfde dag aan de deur staan, maar afspraak niet nakomen! Ga dit dus niet accepteren! Dit word morgen gewoon op intranet gedeelte en zal aan de lezer vragen dit te delen!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door jjdejonge
              Als er iets kapot is dan ga ik dat dus echt niet zelf vervangen of maken! Vraag mij af, als hun directeur zoiets zal overkomen hoevlug ze dan zijn?
              Je publiceert dit op een openbaar forum waar klanten elkaar kunnen helpen. Jij hebt een probleem. Wij proberen te helpen.

              Als je niet de moeite neemt om de vragen van Ptrol en ondernul te beantwoorden dan val je inderdaad terug op de standaardservice van Delta. Maar wil je daar dan niet hier over klagen alsjeblieft?

              Reageer


              • #8
                Mijn modem was ook eens kapot, ik heb toen gebeld met de klanteservice waar een vriendelijke man mij te woord stond, we hadden een leuk gesprek en had op een dinsdag een nieuw modem in de post. Was ook een vrijdag dat ik het melde.

                Reageer


                • #9
                  jjdejonge, je laatste bericht is verwijderd. Ik zou je willen vragen je toon wat te matigen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door jjdejonge
                    Vrijdag zeggen ze je hoort maandag wanneer we komen, maandag zeggen ze woensdag hoor wanneer wij komen. Vandaag is het woensdag en wat denk je....... Niets gehoord!!! Als er iets kapot is dan ga ik dat dus echt niet zelf vervangen of maken! Vraag mij af, als hun directeur zoiets zal overkomen hoevlug ze dan zijn?
                    Hoi jjdejonge,

                    Ik kreeg zojuist van onze afdeling planning de melding dat ze je hebben geprobeerd te bellen maar dat er niet opgenomen wordt. Ze proberen het later in de middag nog een keer.

                    Reageer


                    • #11
                      Ondertussen zijn ze dan eindelijk geweest! Modem was overleden en er is een nood oplossing gemaakt!
                      Nu wachten tot ze tijd hebben voor een nieuwe kabel, dus word putje graven en nieuwe kabel aanleggen!
                      Dus voor de gene met alle goede bedoelde adviezen (waar ik dus niet om vroeg!) bedankt!
                      Frans, Heb weinig zin om in discussie te gaan maar, ik zie dat je het bericht van Goeroe heb laten staan? Jammer dat je dan met 2 maten meet!
                      Maar 1 week zonder internet, dan kan jij vast wel regelen dat ik voor die week mijn abonnement geld terug krijg?

                      Reageer


                      • #12
                        En die Goeroe schrijft verwijten naar mij zonder dat ik hulp vraag, wijs hem dan ook op zijn bemoei zucht!
                        Of is dit forum enkel voor hulp en vragen, en mag je niet je ergernis kwijt? Ik kom zelf uit de sleepvaart en als je daar een afspraak maakt dan kom je die na!

                        Reageer


                        • #13
                          Gelukkig is er nog een topic open waar je weer verder kunt zeuren. Je kan ook zeggen, Fijn, er wordt aan gewerkt, bedankt

                          Reageer


                          • #14
                            Laten we het wel een beetje normaal houden. We zijn hier om elkaar te helpen.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X