Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wel connectie met modem maar geen internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wel connectie met modem maar geen internet

    Hallo
    Ik kan sinds vandaag niet meer op internet met mijn laptop. Kan wel draadloos verbinding krijgen met het modem maar geen internet.
    Eerst had ik op andere apparaten wel gewoon internet via het modem maar dat lukt nu ook niet meer.
    Met een kabel aan de modem lukt het ook niet meer. Ik kan ook niet inloggen via 192.168.11.1 op het modem.
    Iemand een oplossing misschien?

  • #2
    Als ik via opdracht prompt ipconfig intyp krijg ik ook bij default gateway niks te zien. Hier zou volgens mij het adres van het modem moeten staan. En ja de modem is rechtstreeks met een kabel aangesloten op de laptop. Ook de kabel is niet kapot want op mijn eigen router kan ik wel inloggen met dezelfde kabel.
    Heb het modem ook al gereset maar dit werkt ook niet.
    Het gaat trouwens om een epc3940AD

    Reageer


    • #3
      Welke lampjes branden er op het modem?

      Reageer


      • #4
        Alle lampjes die altijd horen te branden deden dat ook.
        Ik ben er nu even 2 uur mee bezig geweest want het moest gewoon werken voordat ik naar bed ging.
        Ik heb het volgende gedaan. Ik heb de bridge modus aangezet. Toen had ik via mijn eigen router gewoon weer internet. Daarna weer bridge modus uitgezet en vraag me niet waarom maar nu doet de epc3940AD het ook weer. Hij deed dus al niks meer sinds vanmiddag. Ook kan ik ineens wel via 192.168.11.1 in de modem.......Alleeeen kan ik nu niet inloggen.
        beheer en zeelandnet werkt niet. Ook mijn eigen wachtwoorden werken niet. Kan iemand van zeelandnet dit misschien resetten zodat ik weer op de router kan inloggen. Alvast bedankt

        Reageer


        • #5
          Iemand??

          Reageer


          • #6
            Inloggen zonder wachtwoord, dus met alleen beheer, wil nog wel eens werken.

            Reageer


            • #7
              Wat versta je onder "draadloos verbinding"? Zie je dat er een verbinding is met jouw draadloze netwerk?
              Kun je wel met andere apparatuur draadloos verbinding maken?

              Reageer


              • #8
                Als ik inlog met alleen beheer dan kom ik niet bij de instellingen. Krijg dan alleen een paar statussen te zien.

                Jos, het probleem met de verbinding is opgelost. Ja ik had wel verbinding met andere apparatuur. Ik heb het opgelost door bridge modus aan te zetten.. even internetten met mijn eigen router en bridge modem weer uitgezet en ineen had de modem van zeelandnet ook weer internet.
                Maar kan nu niet meer inloggen op de router omdat wachtwoord niet meer klopt dus als iemand van zeelandnet dat even kan resetten zou fijn zijn.

                Reageer


                • #9
                  Heb je een reset uitgevoerd door het pinnetje achterop enige tijd in te drukken? Je zou dan weer met "beheer"en "zeelandnet" moeten kunnen inloggen. Lukt dat niet, laat dan het 2e veld eens leeg.

                  Reageer


                  • #10
                    Yep. 15 seconden ingedrukt gehouden. Hij was dan idd gereset want mijn pasword werkte niet meer maar het wachtwoord zeelandnet werkte ook niet. Als ik het 2e veld leeg laat logt tie wel in maar dan kom ik niet bij de instellingen. Krijg alleen maar statussen van de router te zien

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Marco198332
                      Yep. 15 seconden ingedrukt gehouden. Hij was dan idd gereset want mijn pasword werkte niet meer maar het wachtwoord zeelandnet werkte ook niet. Als ik het 2e veld leeg laat logt tie wel in maar dan kom ik niet bij de instellingen. Krijg alleen maar statussen van de router te zien
                      Staat je modem nu wel of niet in bridgemode. Indien wel, is het logisch dat je niets kan instellen, omdat de routerfunctie dan is uitgeschakeld.

                      Reageer


                      • #12
                        Nee staat niet in bridgemodus.

                        Reageer


                        • #13
                          Kun je eens een afbeelding plaatsen van wat je ziet als je inlogt.
                          Overigens..je gebruikt dus een eigen router en de router in het modem. Ook dat kan problemen opleveren, omdat er dan twee routers IP-adressen aan het uitdelen zijn!

                          Reageer


                          • #14
                            Dat probleem heb ik zelf al opgelost. Ik heb ook geen problemen meer met de verbinding. Het enigste probleem is dat ik niet kan inloggen in de modem van zeelandnet. Ik ben nu niet thuis maar krijg een status pagina te zien als ik alleen beheer invul. Het enigste wat ik graag zou willen is dat een werknemer van zeelandnet de wachtwoorden reset zodat ik weer kan proberen in te loggen met beheer en zeelandnet. Voor de rest is er niks aan de hand

                            Reageer


                            • #15
                              Hoi Marco198332,

                              Stuur voor het verzoek van de reset van je inloggegevens even een e-mail naar [email protected].
                              Vermeld dan ook je klantgegevens. Dan maken we het voor je in orde.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X