Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet werkt niet

    Ik ben sinds december 2017 klant bij de delta. Sinds afgelopen week hebben wij problemen met het internet. Hij geeft aan dat hij verbonden is op zowel tv als laptop en

  • #2
    Mobiel. Echter komt er geen signaal door. Op internet kunnen wij dus niets openen.

    Reageer


    • #3
      Modem al eens gereset?
      Daarna ook je eigen router zo je deze hebt.

      Haal even je klantnummer weg, dat is privacy-gevoelige info.

      Reageer


      • #4
        Modem al tweemaal reset. Op tv nu weer wel internet. Op mobiel en laptop niet. Deze zitten op het 2.4 netwerk, tv zit op het 5g.

        Reageer


        • #5
          Ga eens naar 192.168.11.1 en log in.
          Standaard met beheer en password zeelandnet.
          Check de key eens.
          Hebben 2.4 en 5 ghz wel aparte netwerknamen?
          Is deze ( 2.4 ghz) juist ingevoerd op laptop en mobiel?

          Wijzig ook het kanaal eens.
          Dient bij voorkeur op het 2.4 ghz netwerk op 1, 6 of 11 te staan ( minst belaste ).

          Reageer


          • #6
            Ik ben ingelogd in het modem. De netwerken hebben allebei een aparte naam en ik heb het kanaal ook al een aantal maal gewijzigd. Echter nog altijd geen internet op telefoon en laptop. Hij verbind wel binnen een seconde maar er komt geen data doorheen.

            Reageer


            • #7
              Verwijder de verbinding eens van je toestellen, of laat deze "vergeten" en maak daarna opnieuw verbinding.

              Reageer


              • #8
                Dank voor je reactie. Dit hebben we ook meerdere malen gedaan zonder resultaat helaas. Er wordt op korte termijn een afspraak met een monteur gepland.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X