Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe krijg ik telefoonverbinding & televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe krijg ik telefoonverbinding & televisie

    Mijn moeder is afgelopen maandag 22 januari verhuisd naar het Scheldekwartier verzorgingscomplex van WVO.
    Ik heb al in december alles geregeld voor de telefoon en tv en er hoefde verder niks geregeld te worden.
    Echter Zeelandnet heeft geen Glasvezel Converters geplaatst. Dus vanaf afgelopen maandag heeft mijn moeder geen telefoon en tv.
    Sinds maandag ben ik al aan het bellen om het geregeld te krijgen maar nog steeds weinig aktie vanuit Zeelandnet.
    Elke keer het antwoord we gaan ons best doen, maar voorlopig nog geen telefoon en tv.
    Mijn moeder is 82 jaar en als er wat gebeurt kan ze niet bellen.
    Dit neem ik Zeelandnet zeer kwalijk het lijkt wel of ik geen medewerking krijg.
    Om deze reden ben ik geneigd om over te stappen naar een ander.
    Hoe krijg ik dit nog geregeld voor het weekend !!

  • #2
    stuur een emailtje naar [email protected]
    vermeld klantnummer en omschrijf het probleem.
    dan kan het van hier uit opgepikt worden.

    Reageer


    • #3
      Eindelijk hebben ze afgelopen vrijdag het probleem opgelost. Nadat ik elke dag (5 dagen lang) gebeld heb ik eindelijk een persoon aan de lijn gehad die wel moeite wilde nemen op dit probleem op te lossen. Jammer dat niet alle medewerkers zo handelen. De service kan veel beter; scoren op dit gebied is slecht.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Beste reneverstraate,

          Ik wil je bedanken voor de feedback.
          Ik ben blij voor je dat jouw moeder inmiddels singaal heeft.

          Kun je het adres van jouw moeder en haar naam gebeboortedatum toesturen per e-mail: [email protected] en even refereren naar dit bericht.
          Ik wil kijken of we nog iets voor haar kunnen betekenen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X