Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klantnummer wordt niet herkend bij aanvraag mobiele telefonie t-mobile

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klantnummer wordt niet herkend bij aanvraag mobiele telefonie t-mobile

    Bij het aanvragen van een t-mobile Go sim only abonnement krijg ik bij het invoeren van het delta klantnummer (K nummer) de melding: Geen geldig Delta klantnummer ingevoerd. Het klantnummer heb ik van mijn factuur en gecontroleerd in mijn delta en bij de klantenservice. Heb het om te testen ook geprobeerd met klantnummer van mijn ouders en klantnummer inet,tv en tel en dit geeft dezelfde melding.
    Met t-mobile gebeld en zij krijgen dezelfde melding en verwijzen weer door naar Delta.

    Hoe vraag ik nu een delta/t-mobile abo aan?

  • #2
    Hoi PJM,

    Welkom op ons Serviceforum!

    Ben je ook al eens langs geweest in een T-Mobile winkel bij jou in de buurt? Deze kunnen mogelijk meer betekenen voor je.
    Mocht je dit al eens geprobeerd hebben, stuur dan zeker je gegevens door naar [email protected]. Dan kijken we er samen even naar!

    Reageer


    • #3
      Joeri,

      Bedankt voor je reactie. Nog geen tijd gehad om naar de winkel te gaan en helaas lees ik net dat t-mobile de samen korting voor nieuwe abonnementen per vandaag heeft afgeschaft. Hierdoor was het met de delta korting juist aantrekkelijk voor mij om over te stappen, nu niet meer.
      Nu is het aantrekkelijker om bij Telfort te blijven en zal mijn aangevraagde internet+tv abonnement bij Delta nu ook annuleren. Jammer, was leuk geweest als het gewoon gewerkt had.

      Reageer


      • #4
        Dat is jammer, PJM. Dan vrees ik dat de website eerder was bijgewerkt dan dat je die informatie kon lezen...

        Wil je nog even op Beste antwoord klikken, want je staat nog tussen de onbeantwoorde vragen
        Alvast bedankt!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X