Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet Budget klanten ---- wat is jullie snelheid? Post hier

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet Budget klanten ---- wat is jullie snelheid? Post hier

    Geachte mede-klanten,

    Wij hebben 'n Budget pakket met 'n snelheid van 20Mbit/s = 2,4MB/s

    Als je met 'n kabel tussen je modem/router/pc werkt behoor je gewoon deze snelheid te behalen zoals bij mij.....

    Als je iets download met bv Highwinds is je snelheid dus 2,4MB/s en niks minder....dit heeft verder niks van doen met andere servers etc die bv hun download snelheid hebben gecapped op hun server. Het komt natuurlijk voor dat je van 'n server iets binnen haald
    met 'n snelheid van maar 50KB/s.......

    Iedere andere host/server zoals bv nieuwsgroepen/Highwinds behoor je de volle snelheid te behalen. Dat is met
    'n Internet Budget pakket 2,4MB/s

    Nu hebben wij per 15-01-2018 'n verhoging gekregen als je internet EN energie
    afneemt bij Delta.

    Het is dus verhoogt met 10Mbit/s = 30Mbit/s = 3,4MB/s

    Hier is alles in orde qua setup,kabels,modem (EPC3212 --- 175Mbit/s) en router
    Er van uitgaande dat je setup zoals hier in orde is behoor je de beloofde verhoging te kunnen
    benutten.

    Hier begint de download netjes op 3,4MB/s en zakt gelijk terug naar 'n stabiele 2,8MB/s
    Dit moet gewoon 3,4MB/s zijn en niet 2,8MB/s

    Graag hoor ik van mede-users met 'n Budget pakket incl energie hoe het bij jullie is na de
    snelheidsverhoging.
    Naar mijn mening wordt de verbinding geknepen naar 2,8MB. Ze proberen het steeds op onze setup te steken maar dat is onzin.

    Bvd.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Tjonge, je blijft wel aan de gang. Heb je er wel eens aan gedacht om 9 euro meer te betalen, dan heb je sneller internet en een hoop andere extra's. Nu blijf je het forum vervuilen om 0,6 MB snelheid. Waar gaat dat over?! Ik haal met de speedtest ruim mijn snelheid van 175 Mbit maar met Highwind zakt dat ook terug. Ik weet niet of dat aan Highwind ligt of aan het programma wat ik gebruik. Ik maak me er niet druk om. Overigens haal ik op drukke tijden ook niet altijd de volledige snelheid met de speedtest.

      Reageer


      • #4
        snelheden moet je niet met het downloaden vanaf Highwinds testen.
        daar zijn andere manieren voor, zoals bijv.:

        http://delta.speedtestcustom.com

        Reageer


        • #5
          Fred44nl,

          Het ligt geheel niet aan het modem en de adapter is onlangs nog vervangen. Zeelandnet komt z'n belofte niet na. Dan moet je niks weggeven en ophouden met leugens te verkopen en onnodig je trouwe klanten bezig houden met langdradige telefoongesprekken die niets opleveren EN veel kosten met zich meebrengen, terwijl ik 100% weet dat de geadverteerde verhoging niet overeenkomt met wat ze daadwerkelijk instellen op de Budget pakketten.

          Mvg

          Reageer


          • #6
            Ik wil dus graag gecompenseerd worden voor de belkosten. Je zit minimaal 10min aan de lijn....terwijl het de fout is van Zeelandnet/Delta. De klantenservice was trouwens altijd 'n gratis nr voor klanten. Makkelijke,snelle inkomsten zijn dat.

            Reageer


            • #7
              Kost niks hoor, bellen naar Zeelandnet. Jij kiest ervoor om mobiel te bellen. Jij kiest je eigen abonnementen. Als je kiest voor een budget internetabonnement heb je geen snel internet en als je kiest voor weinig belminuten kom je wel eens belminuten tekort. Dat is niet de fout van Zeelandnet maar een verkeerde manier van bezuinigen op je kosten.

              Reageer


              • #8
                Hoeft van mij niet hoor. Ik heb er om lopen vragen ook, haal anders mijn replies gewoon weg.

                Reageer


                • #9
                  @jpj77
                  ik heb je al eerder deze link gegeven: http://delta.speedtestcustom.com

                  Reageer


                  • #10
                    Beste forumleden,

                    Aangezien op dit topic te veel discussies kwamen en leden hiermee hun ongenoegen naar elkaar gingen uitten is dit topic gesloten.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X