Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regelmatig weg vallen internet verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Regelmatig weg vallen internet verbinding

    Tijdens het thuiswerken in Westkapelle valt de internet verbinding met hoge regelmaat weg. Ik merk dit door het constant reconnenten van m'n VPN verbinding. Tevens krijg ik waarschuwingsmails van mijn server dat deze disconnect en reconnect.

    Tijdens een storingsdienst melding bij Delta werd vermeld dat er langdurige problemen zijn met het net in Westkapelle.
    Wordt het niet eens tijd dit op te lossen?

  • #2
    In Vlissingen hetzelfde probleem, van meerdere mensen hoor ik deze klachten. Delta/Zeelandnet wil helaas perse (alweer) een monteur langssturen, terwijl het duidelijk is dat het probleem niet bij de mensen thuis ligt.
    De recente vervangingen in de wijk hebben helaas ook geen verbetering gebracht.

    Reageer


    • #3
      Ook hier het zelfde geval.
      Internet en Telefoon liggen/lagen er regelmatig uit.
      Na een reset. duurde het zeer lang om weer online te komen.
      Dit vele keren per week en wekenlang.
      Geen werkzaamheden die dit kunnen veroorzaken volgens de KJlantenService.
      En nu gelukkig weer een paar dagen ok.
      De monteur is besteld om ea na te kijken.

      Dat je geen internet hebt, dat ervaar je, maar geen telefoon, dat vind ik veel erger.
      Je bent niet-wetend regelmatig onbereikbaar.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Cijber
        Tijdens het thuiswerken in Westkapelle valt de internet verbinding met hoge regelmaat weg. Ik merk dit door het constant reconnenten van m'n VPN verbinding. Tevens krijg ik waarschuwingsmails van mijn server dat deze disconnect en reconnect.

        Tijdens een storingsdienst melding bij Delta werd vermeld dat er langdurige problemen zijn met het net in Westkapelle.
        Wordt het niet eens tijd dit op te lossen?
        Hoi Cijber,

        Ik zie inderdaad een afwijking aan het signaal. Hiervoor heb ik contact gelegd met de betreffende afdeling en zij sturen een monteur op pad om in de wijk te kijken.
        Je bevindingen zijn dus correct en ik ben blij dat je dit hebt gemeld bij ons. Hiervoor bedank ik je graag!

        Reageer


        • #5
          Beste Joeri1991,
          Krijg ik een terugkoppeling over het resultaat? Zou heel keurig zijn als dit opgelost kan worden. Ik neem aan dat je in de gegevens kan zien om welke wijk het gaat?
          Dank voor de genomen acties.

          Reageer


          • #6
            Hoi Cijber,

            Gezien dit interne informatie is, kunnen wij deze niet delen met je. Ik hoop op je begrip hiervoor.
            Wanneer de storing is opgelost, zul je de eerder genoemde problemen niet meer ervaren.

            Reageer


            • #7
              Beste Joeri, ik zal een update geven. De storing is nog niet opgelost. De verbinding valt nog regelmatig weg.
              Gaat om gebied 4361DB wijk Hofje III

              Reageer


              • #8
                Dat snap ik Cijber. Het is namelijk zo dat ze nog bezig zijn met het onderzoek en de monteurs werken aan een oplossing.

                Reageer


                • #9
                  Hoi Cijber, inmiddels zouden de signaalniveaus op orde zijn in de wijk. Ervaar je nog steeds verstoringen of is dit opgelost voor jou?

                  Reageer


                  • #10
                    Het ziet er beter uit, ik zal het een tijdje monitoren. Dank

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Cijber
                      Het ziet er beter uit, ik zal het een tijdje monitoren. Dank
                      Jij ook bedankt voor de opmerkzaamheid! Mocht er nog wat zijn, dan horen we het graag.
                      Als het probleem afgehandeld is, wil je dan misschien nog het 'beste antwoord' aanklikken?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X