Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verhoging internet snelheid per 15 -01 -2018

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Verhoging internet snelheid per 15 -01 -2018

    Wanneer gaat deze verhoging werken, zou van 150 naar 175 gaan, maar blijf hangen op 150.
    Gister in Terneuzen grote storing gehad,snelheid is nu Max 130.

  • #2
    De snelheidsverhoging is maandag jl. ingegaan en was bij mij ook zichtbaar.
    Als je je modem nog geen herstart hebt laten doen, zou ik dat eerst proberen. Test daarna bekabeld de snelheid. Is die dan nog te laag, stuur dan een mailtje met je gegevens naar [email protected].

    Reageer


    • #3
      Zo je eigen router erachter hebt, herstart deze dan daarna.

      Reageer


      • #4
        Bij mij is het sinds vanmorgen omhoog. Na herstart. Gisteren ook geprobeerd maar toen zat ik nog op de oude snelheid.

        Reageer


        • #5
          bij mij is de verhoging pas in de loop van vandaag doorgevoerd.
          Vanochtend zat ik nog op 150, nu 175.

          Op facebook las ik overigens berichten dat de oude modem EPC3212 maar max 150 Mbps aan zou kunnen, en dat je een nieuwe modem nodig had om de extra snelheid te halen.
          Ergens op de site van zeelandnet staat dit ook in een overzicht.
          Dit is echter niet correct. Volgens de specs van deze modem kan deze hogere snelheden aan, en ik haal hier nu ook gewoon 175 Mbps met een EPC3212.

          Reageer


          • #6
            Heb ik soms iets gemist? Ik lees over een snelheidsverhoging naar 175mb. Maar als ik kijk op de website dan staat er bij Alles in 1 nog gewoon 150mb. Zou iemand mij de link naar de informatie over de snelheidsverhoging willen geven?

            Reageer


            • #7
              Ik heb het al gevonden. Je krijgt alleen een verhoging als je ook energie bij Delta afneemt. Die is echter zoveel duurder met energie dan de goedkoopste aanbieder dat je voor het prijsverschil het 400mb abonnement kan afnemen

              Reageer


              • #8
                Dank jullie wel voor alle adviezen,ga dit vanavond laat proberen als iedereen hier slaapt.

                Reageer


                • #9
                  Dank jullie wel voor alle adviezen,ga dit vanavond laat proberen als iedereen hier slaapt.
                  Zonder modem reset nu wel 175,volgens Ziggo test 183.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X