Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem in Bridge modus zetten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem in Bridge modus zetten

    Beste ,
    wil mijn modem in Bridge modus zetten, maar in MijnDelta kan ik bij alle instellingen, behalve die van TV/Internet (geeft foutmelding dat de pagina niet te bereiken is). Heel jammer en vervelend, probeer het nu al ongeveer 30 minuten met telkens de pagina verversen, heb ook al verschillende devices en browsers geprobeerd maar tevergeefs... Graag uw hulp in deze!
    Mvg E. van den Brink.

  • #2
    Rest verzoek naar [email protected].

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor de reactie Ptrol!
      Niet naar jou toe, maar wel heel bijzonder dit. Als klant wordt je gedwongen gebruik te maken van de servicepagina's om de modem in de bridgemodus te kunnen zetten (had dit liever gewoon zelf gedaan). Een storing kan (eens) gebeuren, maar een middag (en wellicht nog veel langer) een onbereikbare servicepagina is eenvoudigweg niet acceptabel voor abonnementhouders.

      P.s. heb de forumbeheerder inmiddels een bericht gestuurd.

      Reageer


      • #4
        Er is een storing in 'Mijn Delta' hier werkt het ook niet

        Reageer


        • #5
          http://www.ZeelandNet.nl/forumhttp://www.ZeelandNet.nl/klantenservicehttp://www.DELTA.nl/MijnDELTAhttp://www.DELTA.nl/klantenservice


          Met vriendelijke groet,

          DELTA / ZeelandNet Klantenservice

          Zelf regelen via MijnDelta????? Pardon?????!!!!! We streven ernaar om uw bericht binnen 2 werkdagen te beantwoorden??? Pardon?????!!!!! Dit is niet oke!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door evandenbrink
            Tsja, en dan stuur je zo'n bericht naar forumbeheer en krijg je het volgende terug:
            (....)

            Hartelijk dank voor uw bericht. Wij streven ernaar uw bericht binnen twee werkdagen te beantwoorden.

            (...)

            Zelf regelen via MijnDelta????? Pardon?????!!!!! We streven ernaar om uw bericht binnen 2 werkdagen te beantwoorden??? Pardon?????!!!!! Dit is niet oke!
            Ik begrijp dat je hier niet blij mee bent. De e-mail wordt echter inderdaad niet op zondag uitgelezen. Maar misschien kun je morgen wel een reactie verwachten. Zeker omdat de ZeelandNet medewerkers hier ook meelezen. Dat doen ze vaak wel in het weekend, maar ook dan kunnen niet altijd een modem in bridge mode zetten.

            Houd moed, het wordt opgelost

            Reageer


            • #7
              Beste GoeRoe, ik begrijp dat je dit probeert te sussen hoor, maar ik denk dat aandacht voor het juist, snel en adequaat adresseren van urgente klantenissues binnen Delta een stuk belangrijker is. Er is inmiddels een dag overheen gegaan dat het gedeelte van de klantenportal waar je de instellingen van de modem (zoals gezegd wil ik de modem eenvoudigweg in Bridgemodus zetten, that's all) zou moeten kunnen wijzigen is onverminderd niet toegankelijk. In ieder geval 1 andere klant heeft bevestigd dat dit niet alleen voor mij geldt. Een gesprekje vanmorgen met de telefonische klantendesk heeft me jammer genoeg ook niet zodanig gerustgesteld dat ik nu het idee heb dat dit snel is opgelost. Gisteren sprak ik nog van teleurstellend en jammer, het begint nu dus vervelend te worden. Delta verplicht mij de klantenportal te gebruiken. De storingsvrije werking daarvan zou daarom prioriteit moeten zijn.

              Reageer


              • #8
                Dubbel geplaatst.

                Reageer


                • #9
                  In Mijn Delta kon je het niet instellen.
                  Kon de Klantenservice dat dan ook niet voor je doen?
                  Dat is toch geen vreemd verzoek, als de Website-pagina ( waarop je het zelf kan doen) van Delta niet functioneert.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door evandenbrink
                    Beste GoeRoe, ik begrijp dat je dit probeert te sussen hoor, maar ik denk dat aandacht voor het juist, snel en adequaat adresseren van urgente klantenissues binnen Delta een stuk belangrijker is. Er is inmiddels een dag overheen gegaan dat het gedeelte van de klantenportal waar je de instellingen van de modem (zoals gezegd wil ik de modem eenvoudigweg in Bridgemodus zetten, that's all) zou moeten kunnen wijzigen is onverminderd niet toegankelijk. In ieder geval 1 andere klant heeft bevestigd dat dit niet alleen voor mij geldt. Een gesprekje vanmorgen met de telefonische klantendesk heeft me jammer genoeg ook niet zodanig gerustgesteld dat ik nu het idee heb dat dit snel is opgelost. Gisteren sprak ik nog van teleurstellend en jammer, het begint nu dus vervelend te worden. Delta verplicht mij de klantenportal te gebruiken. De storingsvrije werking daarvan zou daarom prioriteit moeten zijn.
                    Beste evandenbrink,

                    Helaas hadden wij last van een storing in het systeem, die niet zo makkelijk te verhelpen was. Deze storing had betrekking op de inzage van het modem. Dit is inmiddels al verholpen.
                    Een storing zoals deze komt zowel nooit voor en willen we natuurlijk ook graag zo houden.
                    Excues voor het ongemak dat je hierin hebt ervaren.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X