Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Monteur alleen doordeweeks

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Monteur alleen doordeweeks

    Hallo, ik heb een abonnement gekocht voor internet en tv. Heb de mail ontvangen om een afspraak te maken met de monteur maar die kan alleen van 9 tot 4. Mijn partner en ik werken allebei fulltime en we kunnen geen vrij krijgen voor de rest van de maand. Is het mogelijk dat de monteur op een ander moment kan komen?

  • #2
    Sleutel bij de buren misschien?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ad Becude
      Sleutel bij de buren misschien?
      Is geen optie. Heb de buren nog maar een paar keer gezien, ken ze verder niet. Ik ga er binnenkort verhuizen.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Of per ongeluk een dagje koorts.....
          Maar een slechte werkgever die je niet tegemoet wil komen trouwens....
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #6
            Een familie lid, vrienden uit de vorige lokatie, een kennis die je vertrouwd, enz.
            Het is maar een idee, als het mogelijk is.

            Reageer


            • #7
              Beste sleepingsun,

              Het is voor ons helaas niet mogelijk om in het weekend een monteur aan te sturen om het TV & Internet abonnement bij jou te installeren.
              Ik zie wel dat hierboven verschillende goede opties geboden worden. Wellicht kom je hier verder mee?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X