Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen tv en internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen tv en internet

    Goedemorgen, net terug van vakantie en geen internet en tv. Alles gereset. Stekkers eruit etc. Geen resultaat. Modem online lampje brandt. Ds lampje knippert. Iemand advies? Met vr. Groet, Irwin

  • #2
    Normaal tv kijken gaat niet via het modem, dus als dat ook niet werkt is er waarschijnlijk wat anders aan de hand. Is de kabel goed aangesloten op het punt waar deze je woning binnenkomt?

    Reageer


    • #3
      Dat was ook mijn gedachte. Er is niks verandert tijdens onze vakantie en ik zie dat tot eergisteren de mails op de computer zijn binnengekomen en het daarna stopt. Kabels zitten allemaal nog steeds stevig vast

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Normaal tv kijken gaat niet via het modem, dus als dat ook niet werkt is er waarschijnlijk wat anders aan de hand. Is de kabel goed aangesloten op het punt waar deze je woning binnenkomt?
        Kan het aansluiting van delta kapot gaan of is dat bijna niet mogelijk....

        Reageer


        • #5
          Alles kan natuurlijk kapot gaan. Ik zou de klantenservice vragen of zij kunnen zien wat er mis is. Dat kan eventueel ook via een mailtje aan [email protected].

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X