Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wegvallende internet verbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • wegvallende internet verbinding

    De laatste maand hebben we last van regelmatig wegvallende internet verbinding ( wifi en bedraad) .
    Reset van epc 3925 en de eigen router ( bridge mode ) helpt wel . .
    Na reset werkt alles prima , maar dit moet soms een paar keer per dag .
    Hebben ook al andere routers geprobeerd , net een hele goede (?) nieuwe terug gestuurd ( tp link 3150 ) omdat die na 2 dagen er mee ophield .
    Ik dacht dat het aan de eigen router lag , maar kan het ook zijn dat de epc 3925 voor problemen zorgt ?

  • #2
    Je zou bericht naar zeelandnet kunnen sturen en vragen of je 3925 vervangen kan worden voor 3940 modem.

    Reageer


    • #3
      wij hebben de 3940 in Oostkapelle en hebben het zelfde probleem de hele week.
      ook bij fam in Lewedorp het zelfde probleem.
      modem opnieuw opstarten en ook al gereset. het is maar tijdelijk opgelost.
      vandaag al verschillende keren het probleem gehad.

      Reageer


      • #4
        Beste wc2wc & Bonkie,

        Indien je problemen met de internetverbinding ervaart, wil ik jullie vragen om een e-mail te sturen naar [email protected] met hierin antwoord op de volgende vragen:

        Wat is je klantnummer?
        Heb ervaar je storing op de WiFi, via de kabel of beide?
        Heb je een eigen router? Zo ja, staat deze in 'Bridge mode'?
        Wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen?

        Dan gaan we kijken wat we voor jullie kunnen betekenen.

        Reageer


        • #5
          Anette , bedankt , ik zal het doen , heb ook een mail naar delta gestuurd

          Reageer


          • #6
            Geen probleem. We gaan het uitzoeken en zullen aangeven wat we voor je kunnen betekenen.

            Reageer


            • #7
              gegevens door gemaild.

              Reageer


              • #8
                Is er al iets bekend over het probleem ?

                Krijg net een mail dat er een monteur langskomt om alles na te kijken , prima

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door wc2wc
                  Is er al iets bekend over het probleem ?

                  Krijg net een mail dat er een monteur langskomt om alles na te kijken , prima
                  Beste wc2wc,

                  Wij sturen een monteur aan, om de verbinding voor je te controleren en kabels nog even na te lopen.

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Als het modem in bridge mode staat betekend schakelt hij de WiFi-functie uit. Om dan in te loggen op het modem, kan dit bekabeld. Maar wat betreft de WiFi-instellingen, die staan dan ingesteld op de eigen router.

                      Reageer


                      • #12
                        Dat snap , ik maar ik kon niet meer bekabeld inloggen op de cisco epc3925 via ip adres 192.168.100.1 ,
                        Ik krijg wel inlogschermpje waar ik naam en ww in moet vullen , maar de standaard gegevens : behheer ; zeelandnet( of leeg ) werken niet

                        Reageer


                        • #13
                          Heb je toevallig eigen gegevens aangemaakt om in te loggen via het modem of heb je nu de router inlogpagina voor je?

                          Reageer


                          • #14
                            Ja , maar mijn eigen gegevens werden ook niet meer geaccepteerd.
                            Moest ook inloggen via 192.168.100.1 ipv ....11.1 , na de harde reset

                            Reageer


                            • #15
                              wc2wc, misschien is het een geruststelling dat je helemaal niets kunt instellen in het modem als deze in bridge mode staat. Je hele internetverbinding wordt doorgegeven aan de router die je op LAN 1 aansluit. Het modem verzorgt alleen nog het zenden en ontvangen richting het kabelnetwerk, daar kun je verder niets aan instellen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X