Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kom niet op mijn community.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kom niet op mijn community.

    Goedemiddag,
    Wanneer ik naar mijn community wil krijg ik het logo van het cookies beleid in beeld. Moet eerst op "Ja, ik ga akkoord" klikken en vervolgens is mijn community niet gevonden. Ik kan geen enkele community aanklikken. Moet steeds dezelfde handelingen doen en vervolgens niet gevonden.

    Bij mijn weten zijn er geen instellingen veranderd of andere ongein. Haal regelmatig mijn updates binnen. Mijn besturings programma is Windows 10 en ik gebruik Microsoft Edge. Wanneer ik de site in Chrome open doet hij het wel, maar dat vind ik iets minder fijn met bewerken. Foutje bedankt misschien?

    Het is niet zo dat ik pas deze community heb aangemaakt. Nog maar sinds september 2004 en regelmatig wordt deze onderhouden en voorzien van nieuwe afbeeldingen en ook de vormgeving wordt regelmatig vernieuwd. De naam is http://communities.zeelandnet.nl/data/aggie/
    HELP!!!!!!!!!

    Mvg. Agnes

  • #2
    Probeer eens te verversen met CTRL + F5

    Ook al een andere browser i.p.v. Edge geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      Hallo, bedankt voor je antwoord CTRL+F5 gaat hem niet worden. In Chrome opent het wel, staat ook in mijn berichtje, maar die browser vind ik 3x niks om mijn community in te bewerken. Het foutje ligt volgens mij bij Zeelandnet daar staat iets verkeerd ingesteld. Ik weet dat Jeroen altijd in Chrome werkt en dat een prima browser vind, alleen zijn sommigen een andere mening toegedaan o.a. ik zei de gek.

      Reageer


      • #4
        Aggie,

        Het adres in je bericht klopt niet helemaal.
        Werkt het wel als je direct naar de community gaat via: http://communities.zeelandnet.nl/aggie

        Reageer


        • #5
          Ja dat heb ik ook "ja ga akkoord" maar als ik 20 x ja zeg gebeurd er niets. Dan is het je moet dit eens proberen of dat.
          Maar niets helpt. Ik zou zeggen laat Zeelandnet is wat doen.

          Reageer


          • #6
            Jeroen ik weet niet of je wel eens het forum leest , maar de laatste paar weken hebben heel veel leden problemen met de cookies op zeelandnet via internet explorer. Dus ook dit adres http://communities.zeelandnet.nl/aggie , werkt dus ook niet.

            Reageer


            • #7
              Het werkt nog steeds niet op Microsoft Edge. Niet op http://communities.zeelandnet.nl/data/aggie/ want deze staat in mijn favorietenbalk en werkt normaal altijd ook in Chrome, niet op http://communities.zeelandnet.nl/aggie wat volgens Jeroen de juiste link was en ook niet als ik via het menu op de homepage van Zeelandnet mijn community probeer te openen. Het werkt gewoon niet.

              Ik zal het nog sterker vertellen, wanneer ik op voorbeelden van communities klik staat mijn community 2e als voorbeeld. Klik ik daarop komt weer dat cookies ding in beeld en niet mijn community. Alleen via Chrome en dat vind ik nu net niet goed werken. Dat vind ik een rot browser om mijn community in aan te passen. Ik wil Edge weer terug.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Aggie
                Het werkt nog steeds niet op Microsoft Edge.
                Ik heb het in een paar browsers geprobeerd en weet niet zeker of het goed werkt, ik krijg namelijk alles in het Comic Sans lettertype en dat is misschien niet de bedoeling?

                Verder opent de aggie community naar behoren.
                Mocht dat bij jou niet zo zijn dan kun je misschien eens je browser resetten.

                Reageer


                • #9
                  Ik ga het proberen, kijken of dit het is.

                  Ongeveer 7 minuten later: bedankt voor de tip ik heb de geschiedenis verwijderd en ik heb Edge hersteld zoals je zei. Ik heb mijn site weer terug op Edge en werkt naar behoren. Bedankt voor de hulp.

                  Ja mijn community staat helemaal in Comic Sans lettertype.

                  Mvg. de Commic Sans Criminal (wat grappig)

                  Reageer


                  • #10
                    Aggie , werkt het ook in internet explorer?

                    Reageer


                    • #11
                      Nee, het werkt niet in Explorer. Daar had ik nog niet gekeken. Wel in Edge niet in Explorer. Daar (in Explorer 11)ook de geschiedenis verwijderd. Maar nog steeds het cookies geval en community niet gevonden. Raar :?

                      Reageer


                      • #12
                        Fijn dat het in Edge weer werkt Aggie en dank voor het melden
                        In IE11 kun je ook de instellingen resetten, in de opties, tabblad Geavanceerd.
                        Zie ook de uitleg van Microsoft.

                        Reageer


                        • #13
                          Dat ga ik proberen. Dat andere was een goeie tip trouwens. Deze ook opvolgen. Dutchplace vroeg al of het in Explorer ook werkte

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                            Fijn dat het in Edge weer werkt Aggie en dank voor het melden
                            In IE11 kun je ook de instellingen resetten, in de opties, tabblad Geavanceerd.
                            Zie ook de uitleg van Microsoft.
                            Oorspronkelijk gepost door Aggie
                            Dat ga ik proberen. Dat andere was een goeie tip trouwens. Deze ook opvolgen. Dutchplace vroeg al of het in Explorer ook werkte[/url].
                            Ik heb geprobeerd de instellingen in IE11 te resetten zoals werd voorgesteld. Het heeft niets uitgehaald. Nog steeds de cookies vraag en daarna het scherm community niet gevonden. dit blijft terugkomen. Geen enkele andere community kan ik kan in IE11 dus dit is niet de oplossing. Raar :? Hebben jullie nog een andere oplossing voor IE11. Ik ben zeer benieuwd. Voor het overige werkt IE11 helemaal behalve het openen van de communities.

                            Reageer


                            • #15
                              Sinds NU klik ik op communities met IE 11 en het werkt. Ik kan zomaar spontaan mijn communitie openen en ook andere communities weer zien en ook nog bekijken. Ik hoop dat de fout, storing, onregelmatigheid of eventueel iets anders nu is opgelost. Het kostte even tijd maar dan heb je ook wat.

                              Ik kon overigens m.b.v. Chrome of Edge wel mijn zaakjes onderhouden maar velen onder ons lukte dat niet. Nou communitie beheerders, in de benen en als de donder achter jullie computerscherm jullie kunnen weer los. En bij deze een bloemetje voor de oplossers [img]5211e319-1655-48a0-b9c8-684e0ae6372c.gif[/img]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X