Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg steeds "De instelling voor uw account Zeelandnet zijn verouderd"

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg steeds "De instelling voor uw account Zeelandnet zijn verouderd"

    Met zoeken op forum vond ik dit, omdat ik nu ook die melding krijg. De links geven echter het volgende resultaat

    Knowledge Server Error - Please try again.

  • #2
    Beste cschults,

    Ik heb je jouw eigen topic gegeven, zodat wij jouw hier verder kunnen helpen.
    Heb je dit al eens in een andere browser geprobeerd? Zo ja, wat gebeurd er dan?

    Reageer


    • #3
      ?? wilde reactie plaatsen, dat dat steeds in edge was en nu ik chrome gebruik het niet meer zie.
      straks nog even edge proberen.

      Maar kon reactie niet plaatsen

      Reageer


      • #4
        Prima, dan wacht ik het even af.

        Reageer


        • #5
          Krijg in edge die melding nu niet maar wel dit beeld van zeelandnet.

          Reageer


          • #6
            In Edge is dit bij ons bekend. Wij werken aan een oplossing. Als je onze website nu graag wilt gebruiken, wil ik je adviseren om Chrome te gebruiken.

            Reageer


            • #7
              Niet alleen in Edge, maar nu ook in IE 11, @Anette.

              CTRL + F5 en pagina wordt ververst.

              Dit is sinds enkele uren nu ook in IE 11 met Win7 en ook alleen maar op deze Website.

              Webmaster ( s ) is dit nu echt niet onder de knie te krijgen?
              Duurt toch wel lang hoor.

              Reageer


              • #8
                Daar heeft cschults het niet over, Ptrol.
                Hij heeft het over Edge en Chrome, dus dan geef ik hem daar advies over.

                De webmaster is op de hoogte van de situatie en doet zijn best om dit op te lossen.
                Zoals je weet, is het niet altijd zo makkelijk als een druk op de knop...

                Reageer


                • #9
                  Beste Anette, mijn reactie slaat op de afbeelding die cschults plaatst!

                  Deze beperkt zich dus niet langer tot Edge en /of Win10.

                  Inmiddels weer als vanouds!
                  Ik hoop bij cschults ook.

                  Reageer


                  • #10
                    Sinds gisteren krijg ik ook deze meldingen. Heb het wachtwoord bij ZeelandNet gewijzigd, maar de wijziging in Edge wordt niet opgeslagen. Wat kan ik doen? Heb het wachtwoorden opslaan al uitgeschakeld. Het vorige wachtwoord klopte ook niet en kwam niet overeen met het goed ingevoerde wachtwoord van dit email account bij ZeelandNet Ik zag veel te veel bolletjes. Het nieuwe wachtwoord is korter, maar ook nu klopt het niet.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X