Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet bijzonder traag PC 4302, storing ???

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet bijzonder traag PC 4302, storing ???

    Download tussen de 2 en 9 Mbps. Upload is in orde.
    De internetradio stopt met regelmaat. Fijn hoor digitale radio, maar niet heus.
    Website downloaden zeer en zeer traag.
    Wel digitale TV ontvangst.
    Wat nu erg vervelend is, bij melding deze storing bij de servicetelefoon, krijg je als antwoord:
    Kunnen we nu niets aan doen, monteur neemt contact op binnen 3 werkdagen. De oorzaak ligt aan de hoofdaansluiting of buiten in de wijk.
    Dus in het ongunstigste geval, geen digitale internet radio voor 5 dagen, maakt mij angstig voor de toekomst.
    Vraag: wie heeft hier ook last van??

  • #2
    Heb je het modem al eens gereset?

    Reageer


    • #3
      stuur een emailtje naar [email protected]
      vermeld klantnummer en het probleem.
      wellicht kunnen ze met die gegevens jouw verbinding bekijken en/of resetten.

      Reageer


      • #4
        Ptrol@fred44nl
        Dank jullie wel, dit alles reeds gedaan.
        Ter info: ik kom nog uit het tijdperk, dat je het modem van Zeelandnet kon
        kopen voor fl (gulden) 600,00 ipv huren.
        Ik heb alles al eens meegemaakt.
        Waar ik als consument moeite mee heb, als er een storing is, dat er dan met gemak wordt gezegd,
        3 werkdagen.Ik ga/ging er nog steeds vanuit dat er een weekend storingsdienst zou zijn.
        Kennelijk niet.

        Reageer


        • #5
          Stekkers controleren, modem resetten,of wachten tot er een monteur na het weekend gaat kijken.
          Je maakt wat mee bij zeelandnet

          Reageer


          • #6
            We kunnen malware/downloads ( p2p/updates etc.) uitsluiten?

            Dan rest er in het weekend voor de particulier klant weinig anders dan nog eens probleemoplosser doornemen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=254,E=0000061582075782656,K=9433,Sxi =0,dtree=guid({6DC75AF9-B8E5-4793-B706-DAA86F4CA676}),TS=DeltaNL_2016

            Reageer


            • #7
              Ptrol , ja hoor ook voor particuliere klanten.
              Ben (zaterdagmiddag) door een storingsmonteur gebeld.
              Deze monteur heeft in de wijk het probleem kunnen oplossen, het betrof een storing bij
              100/120 aansluitingen.
              De dame van de klantenservice vond kennelijk 3 werkdagen voor een monteur ook iets
              te lang.

              Reageer


              • #8
                Dat is fijn!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X