Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vanaf 2018 kies je zelf je modem of tv-kastje HOE GAAT DELTA HIER MEE OM ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vanaf 2018 kies je zelf je modem of tv-kastje HOE GAAT DELTA HIER MEE OM ?

    Nu lezen we gisteren over dat we vanaf volgend jaar zelf een modem mogen kiezen hoe gaat delta daar mee om ?

    https://www.rtlnieuws.nl/technieuws/...m-of-tv-kastje

    En hoe zit het met de ondersteuning ? En gaat Delta misschien zelf verschillende aanbieden ?
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Ik denk dat er in de praktijk misschien weinig zal veranderen, want als dan je modem
    het niet doet zegt men gewoon neem maar contact op met je eigen fabrikant.

    In Duitsland is het blijkbaar al wel zo, zie daar de FRITZ!Box 6490.

    En is de kans dus groot bij dat je bij een storing van het (spreekwoordelijke) kastje naar de muur gestuurd gaat worden.

    Tevens zal zeker gezien het nieuwe Docsis 3.1 men wel voor een eigen merk kiezen,
    zoveel soorten zijn hier nog niet van.


    Bijvoorbeeld:

    https://www.netgear.com/home/product...rs/CM1000.aspx

    http://www.technicolor.com/en/soluti...ateways/tc4400

    http://www.technicolor.com/en/soluti...teways/cgm423x

    http://www.arris.com/products/docsis...dband-devices/

    Reageer


    • #3
      Volgens mij is het iets anders.
      Bij Zeelandnet is het modem eigendom van Zeelandnet, daar krijg je dan ook de service op.
      Neem je een eigen modem, dan zal je de kosten zelf moeten opbrengen en bij problemen mag je het zelf (laten) oplossen.

      Reageer


      • #4
        Ook de televisie ontvangers zijn dan vrij in keuze .
        Eigenlijk moet Delta dus ervoor zorgen dat interactieve televisie werkt op iedere smart televisie zonder hun eigen kastje. Een soort van rode knop met de smartcard zeg maar .

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door wewa
          dat interactieve televisie werkt op iedere smart televisie zonder hun eigen kastje.
          dan moet die TV wel een IPTV-tuner hebben

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door r0n
            Volgens mij is het iets anders.
            Bij Zeelandnet is het modem eigendom van Zeelandnet, daar krijg je dan ook de service op.
            Neem je een eigen modem, dan zal je de kosten zelf moeten opbrengen en bij problemen mag je het zelf (laten) oplossen.
            Maar mag / kan of wordt dat al toegestaan dat is eigenlijk de vraag ?
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Dominique
              Maar mag / kan of wordt dat al toegestaan dat is eigenlijk de vraag ?
              hier op reageren dmv invoeren van een formulier.

              En ze zijn er dus al bijna Richtlijn 2008/63/EG van de Europese Commissie van 20 juni 2008

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter
                Oorspronkelijk gepost door Dominique
                Maar mag / kan of wordt dat al toegestaan dat is eigenlijk de vraag ?
                hier op reageren dmv invoeren van een formulier.

                En ze zijn er dus al bijna Richtlijn 2008/63/EG van de Europese Commissie van 20 juni 2008
                Wil je meer flexibiliteit bv. op het gebied van telefonie, dan kun je nog altijd doen wat Goeroe hier voorstelt met een eigen router.

                Reageer


                • #9
                  Zelf een thuismodem kiezen
                  Gaat het dan toch nog gebeuren?

                  Reageer


                  • #10
                    Vanaf CI+ 1.4 is IPTV mogelijk zonder losse ontvanger. Ik verwacht wel dat gezien het handigere formaat van CI+ 2.0 dat er gelijk wordt overgestapt naar dat.

                    Volgens mij verschijnen dit jaar de eerste televisies van Samsung die hiervoor geschikt zijn.
                    Ik zou echt blij zijn, want ik vind dat witte kastje van Delta echt afschuwelijk verblindend en lelijk. Ik heb een open televisiemeubel dus moet er echt niet aan denken.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door wewa
                      Ik zou echt blij zijn, want ik vind dat witte kastje van Delta echt afschuwelijk verblindend en lelijk. Ik heb een open televisiemeubel dus moet er echt niet aan denken.
                      Er is een externe IR ontvanger leverbaar, maar dat wist je misschien al. Het is een lapmiddel omdat je als je de box 'verstopt' niet ziet of hij aan staat of standby

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X