Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Breedband internet buitengebied

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Breedband internet buitengebied

    Ik heb me twee weken geleden aangemeld voor breedband internet in het buitengebied. Wanneer krijg ik het contract om te ondertekenen?

  • #2
    Je kan op een moderator wachten die dit oppakt of een mailtje hierover sturen naar [email protected]
    Uiteraard ook bellen als het te lang gaat duren.

    Reageer


    • #3
      Hallo koenvd,

      Welkom op het Serviceforum.
      Per 1 februari krijg je hier nog meer informatie over.
      Je kunt wel in de gaten houden hoeveel aanmeldingen er al zijn onderaan op deze website

      Reageer


      • #4
        Als je in Nieuw Namen (Hulst)woont, kan ik je vertellen dat de antenne er al staat, en dat ze: te ver weg staat / te laag staat of niet sterk genoeg is.
        Het draadloos vast internet is helaas maar 3Mbit/s. Bij ons is er vorige week een meting gebeurd, niemand bij ons in de buurt heeft sterk genoeg signaal.
        Een jaar wachten en ....

        Reageer


        • #5
          3 mbs is toch niet van deze tijd? Daar kan je nog geen fatsoenlijk televisiekanaal overheen gooien.

          Wat is dan de snelheid die Delta nastreeft met zijn draadloos internet?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
            Je kunt wel in de gaten houden hoeveel aanmeldingen er al zijn onderaan op deze website
            Wordt dat dan breedband via G4 oid?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Wordt dat dan breedband via G4 oid?
              Jongens, jongens, let gewoon op, is allemaal bekend: 4g straalverbindingen met aan beide kanten een klein schoteltje naar een hoge mast en daarvandaan glasvezel van delta.
              Een straalverbinding heeft zgn. 'line-of-sight' nodig dus geen bomen of hoge gebouwen in de weg.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X