Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kapotte modem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kapotte modem

    Zaterdag contact gehad met Zeelandnet, waarschijnlijk modem kapot. Zou maandag opgebeld worden voor afspraak met monteur. Nog steeds (nu dinsdag) niets gehoord. Zit al 4 dagen zonder internet, dit schrijf ik bij de buren.Help Help

  • #2
    stuur een emailtje naar [email protected]
    vermeld jouw klantnummer en omschrijf het probleem
    dan kunnen ze het van hieruit oppikken

    Reageer


    • #3
      Beste duinhotel1,

      Welkom op ons Serviceforum!

      Wat vervelend dat je zonder internet zit! Is er inmiddels al telefonisch contact met je opgenomen?
      Als er nog geen contact met je is opgenomen, wil ik je vragen om zoals fred44nl al heeft aangegeven een e-mail te sturen naar [email protected].
      Dan gaan wij kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

      Reageer


      • #4
        inmiddels vanochtend zelf weer gebeld met zeelandnet en kreeg nu te horen dat het waarschijnlijk de adapter van de modem was , die ik zo om kon ruilen bij BCC in middelburg. Bleek inderdaad de adapter te zijn, had dat liever zaterdag gehoord ipv woensdag. Dus gewoon 5 dagen zonder internet, wat niet had gehoeven.
        Vindt het ook niet juist dat je niet teruggebeld wordt. Het is wel zo dat de laatste medewerker zijn excuus voor het gebeuren heeft aangeboden.
        In ieder geval bedankt voor jullie reacties

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door duinhotel1
          inmiddels vanochtend zelf weer gebeld met zeelandnet en kreeg nu te horen dat het waarschijnlijk de adapter van de modem was , die ik zo om kon ruilen bij BCC in middelburg. Bleek inderdaad de adapter te zijn, had dat liever zaterdag gehoord ipv woensdag. Dus gewoon 5 dagen zonder internet, wat niet had gehoeven.
          Vindt het ook niet juist dat je niet teruggebeld wordt. Het is wel zo dat de laatste medewerker zijn excuus voor het gebeuren heeft aangeboden.
          In ieder geval bedankt voor jullie reacties
          Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ik snap dat dit niet prettig is.
          Wel fijn dat het in elk geval is opgelost.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X