Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom kan ik niet inloggen op live tv met een Zeeland net account?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Waarom kan ik niet inloggen op live tv met een Zeeland net account?

live tv gaat in op moment van aansluiten van het internet modem. Je gaat dan ook betalen, maar naar live tv kun je niet kijken alsmede delta hotspots werkt niet, omdat alleen werkt met een koppeling met mijn Delta. Vreemd dat je dat moet aanvragen en waarschijnlijk weken moet wachten. Waarom kan ik niet gelijk gebruik maken van die diensten met mijn zeelandnet inlog gegevens

Oorspronkelijk gepost door verhoeven
    Waarom kan ik niet gelijk gebruik maken van die diensten met mijn zeelandnet inlog gegevens

Reageer

maar ik moet wel betalen, wat een klantenservice

Reageer

stuur even een emailtje naar [email protected]
        vermeldt jouw klantnummer en omschrijf het probleem.
        dan kan het van daar uit opgepikt worden.

Reageer

Volgens mij kan je op elk moment gewoon online zo'n account aanmaken, even de boel koppelen en klaar ben je.
          Kan me niet herinneren dat ik hier weken mee bezig ben geweest.
          Heb je het al geprobeerd?

Reageer

ik heb al contact gehad met de klantenservice van delta, zo eenvoudig als je stelt is het niet. In februari heb het zelfde gehad met een ander huisje. Het is sindsdien niet verbetert het valt niet mee om alles op een account te zetten en te koppelen omdat de accounts worden aangemaakt met steeds weer andere namen en klantennummers. Jammer dat de interne processen niet op orde zijn.

Reageer

Duurde hier 2 minuten.
              Vreemd.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door verhoeven
                ik heb al contact gehad met de klantenservice van delta, zo eenvoudig als je stelt is het niet. In februari heb het zelfde gehad met een ander huisje. Het is sindsdien niet verbetert het valt niet mee om alles op een account te zetten en te koppelen omdat de accounts worden aangemaakt met steeds weer andere namen en klantennummers. Jammer dat de interne processen niet op orde zijn.
                A prudent question is one-half of wisdom

Reageer

we zijn nu een maand verder en nog steeds is het niet op orde.Ik vraag een abonnement aan bij delta op mijn bestaand delta account en krijg een nieuw zeelandnet account, snap jij het nog. ik niet, wat heb ik met zeelandnet te maken. Op mijn delta account was geen informatie te zien. nu een maand verder staat het geregistreerd. Nu is het wachten tot mijn tv kaart zichtbaar wordt op mijn DELTA account. Delta vindt het nodig om na 14 dagen mijn digitale TV af te sluiten. Voor een vakantiewoning is dat niet handig en zeker niet als je voor activering weer moet bellen met de klantenservice.

Reageer

Een nieuwe tv (smart) kaart kun je ook zelf activeren in MijnDelta onder de rubriek : Zelf regelen -> Nieuwe smartcard registreren

En de koppeling kan je ook nog controleren in je Delta account

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X