Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan geen mail versturen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan geen mail versturen

    Sinds 12-11-2017 kan ik geen mail meer versturen de server geeft het foutbericht Test-e-mailbericht verzenden: De reactie van de server was: 550 5.7.1 *verwijderd door moderator*
    Dit geldt voor mijn PC, laptop tablet en smartphone. Er is op deze apparaten niets veranderd
    A .U. B. Help ik moet berichten doorsturen en dat moeten de originele zijn. Deze heb ik op mijn telefoon opgeslagen en kan ik niet via webmail versturen omdat mijn inbox leeg is. Ik kan ook niet vis gmail werken want de bestanden staan in mijn zeelandnetaccount

    Graag zo spoedig mogelijk help

    alvast mijn dank,

    W. L. Bosch

  • #2
    In ieder geval ontbreken: mailprogramma en welke mail zeelandnet, gmail enz..
    Veel erger is: er staat wat teveel: VERWIJDER ZSM je e-mailadres.

    Reageer


    • #3
      Controleer op je pc eens de instellingen voor je mailprogramma aan de hand van dit stappenplan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=280,E=0000061584562978820,K=3412,Sxi =3,dtree=guid({43DEA388-1283-46FF-9A42-6C9757590BAD}),TS=ZeelandnetNL_2016#.WgxEnLmWy70

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door kobuskuch
        In ieder geval ontbreken: mailprogramma en welke mail zeelandnet, gmail enz..
        Veel erger is: er staat wat teveel: VERWIJDER ZSM je e-mailadres.
        Stom van me dank voor je reactie. Prbleempje: Hoe wijzig / verwijder ik mijn vraag

        Reageer


        • #5
          Je vraag kan je niet verwijderen.
          Je kan deze topic wel afronden door op Beste Antwoord te clicken bij het antwoord waar je het meeste aan had.

          Inmiddels is te tijd verlopen dat je zelf wijzigingen in je topic kan aanbrengen door op het pennetje te clicken.. Maar dat wil misschien een Moderator wel voor je doen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol
            Je vraag kan je niet verwijderen.
            Je kan deze topic wel afronden door op Beste Antwoord te clicken bij het antwoord waar je het meeste aan had.

            Inmiddels is te tijd verlopen dat je zelf wijzigingen in je topic kan aanbrengen door op het pennetje te clicken.. Maar dat wil misschien een Moderator wel voor je doen.
            Nogmaals dank voor je reactie, de moderator heef inmiddels e.e.a aangepast. Wijze les!!
            Inmiddels heb ik het probleem opgelost en wel als volgt:
            Ik gebruik internet met een vpn verbinding. Hierdoor haal ik mail op vanuit een door Zeelandnet (mogelijk) niet herkend ip adres. De foutmelding 150 enz heeft te maken met Relay Access Denied. Zeelandnet vermoedt dan waarschijnlijk spammail. Ik heb dit verholpen door smtp verificatie in te schakelen en ssl op poort 587 i.p.v de door Zeelandnet aangegeven poort 465. Door deze verplichte verificatie is mijn mail authentiek en wordt normaal verzonden. Ik kwam op dit idee door een vakantie in Egypte waarbij mijn email ook niet kon worden verstuurd.

            groet, w

            Reageer


            • #7
              Jammer dat de link nu niet meer werkt, had het graag ook geweten.....

              Reageer


              • #8
                Ingehaald door deze: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/...swer=obj(27837)

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X