Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles in een pakket

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles in een pakket

    Als je nu als nieuw lid een abo afsluit krijg je een extra wifipunt en andere extra's voor tv ontvangst CI+ voordigitale tv en wat krijgen de vaste klanten van Delta ,die mogen deze spullen zeker zelf aanschaffen , beetje oneerlijk vinden jullie ook niet.

  • #2
    dat noemen ze tegenwoordig commercie
    maar je kunt altijd een emailtje sturen naar [email protected]
    je weet maar nooit

    Reageer


    • #3
      Ik ben het met je eens. Alle CI+ modules heb ik zelf al gekocht maar een extra wifipunt zou ik wel graag een keer willen. Het zou fijn zijn als Delta ook aan haar bestaande klanten dacht.

      Reageer


      • #4
        Al eens gedacht aan een grote groep klanten die nog niet eens een wifi-modem hebben?
        Ze gebruiken al dan niet bewust nog steeds een EPC3212 en eigen hardware voor de wifi.

        Reageer


        • #5
          En als je dan al een EPC3940 krijgt (met ingebouwde wifi) dan krijg je het advies om het modem in bridge-modus te zetten vanwege de beroerde kwaliteit van het apparaat....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door lorierj
            En als je dan al een EPC3940 krijgt (met ingebouwde wifi) dan krijg je het advies om het modem in bridge-modus te zetten vanwege de beroerde kwaliteit van het apparaat....
            nee, nee, dat is niet zo
            er is niks of weinig mis met de kwaliteit van een 3940.
            dat er op steeds meer locaties minder goeie wifi-ontvangst is, komt bijna altijd door de ongunstige locale omstandigheden.
            het gaat echt te ver om alles maar op het bordje van het modem te schuiven.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl

              nee, nee, dat is niet zo
              er is niks of weinig mis met de kwaliteit van een 3940.
              dat er op steeds meer locaties minder goeie wifi-ontvangst is, komt bijna altijd door de ongunstige locale omstandigheden.
              het gaat echt te ver om alles maar op het bordje van het modem te schuiven.
              Dit was anders wel een uitspraak van de monteur die langsgestuurd was door Zeelandnet ivm internetverbinding die regelmatig kort wegvalt. Het wifi-deel van de EPC3940 bevalt me tot nu toe prima, heb geen klachten over de dekking die ik daarmee haal.
              Het in bridge-modus zetten werd daarna overigens nog bevestigd door de klantenservice van Zeelandnet (zonder verdere toelichting). Het vertrouwen van Zeelandnet is dit model router/modem is blijkbaar niet al te groot.

              Klachten over een niet erg stabiele interverbinding steekt Zeelandnet blijkbaar liever op het modem dan op hun eigen infrastructuur.

              Reageer


              • #8
                Dat is ook een manier van interpreteren.

                EPC3940 is een prima modem. Natuurlijk bestaat er altijd baas boven baas op gebied van draadloos signaal en in sommige gevallen ga je een beter bereik hebben met een luxe eigen router. Lijkt me op zich niet zo bijzonder om dat zo te stellen, toch?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door TimH
                  Dat is ook een manier van interpreteren.

                  EPC3940 is een prima modem. Natuurlijk bestaat er altijd baas boven baas op gebied van draadloos signaal en in sommige gevallen ga je een beter bereik hebben met een luxe eigen router. Lijkt me op zich niet zo bijzonder om dat zo te stellen, toch?
                  Ik vind het wel vreemd dat Zeelandnet dat zo stelt, omdat de aanleiding is dat mijn internetverbinding regelmatig wegvalt. De monteur steekt het op de kwaliteit van het modem en geeft aan dat het dan maar in bridge-modus gezet moet worden (wat daarna door de klantenservice herhaald wordt).
                  De stabiliteit en dekking van de wifi is door mij niet ter discussie gesteld, helaas verwart de klantenservice wifi en internet lijkt het.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X