Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet is erg traag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet is erg traag

    hebben meer mensen last van een erg trage en wisselende snelheid in Middelburg wijk Griffioen?

    ping max 30, down max 4,3 Mbps en up max 7,8 speedtest op forum.zeelandnet.nl

    alles meerdere malen gereset en aangesloten apparaten herstart maar maakt geen verschil

  • #2
    In Wemeldinge tot vandaag gelijke verhaal.

    Reageer


    • #3
      In Burgh_Haamstede hetzelfde.

      Reageer


      • #4
        jullie meten de snelheden toch wel via een utp-kabel en niet via wifi ??

        Reageer


        • #5
          Yep, ik heb de laatste 2 maanden al problemen met de internetsnelheid. Elke week modem resetten 2 a 3 keer.
          Voordat ik eindelijk downloadsnelheid benader. Alles vervangen alles gecontroleerd, aan mijn zijde. Blijft problemen geven?

          Reageer


          • #6
            stuur dan maar es een emailtje naar [email protected]
            vermeld klantnummer en een omschrijving van het probleem.

            Reageer


            • #7
              Hier in Vlissingen hetzelfde. Elk weekend is het internet traag, maar dit weekend is het ronduit een drama.

              Reageer


              • #8
                We weten dat de snelheden verhoogd worden.
                Overal vinden eruitbreidingen/ aanpassingen/werkzaamheden hiervoor plaats.

                Uit het verleden weten we dat we in zo'n periode dergelijke problemen hebben.
                Het zou niet moeten kunnen, maar de ervaring uit de afgelopen jaren is niet anders.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  We weten dat de snelheden verhoogd worden.
                  Overal vinden eruitbreidingen/ aanpassingen/werkzaamheden hiervoor plaats.

                  Uit het verleden weten we dat we in zo'n periode dergelijke problemen hebben.
                  Het zou niet moeten kunnen, maar de ervaring uit de afgelopen jaren is niet anders.
                  Klinkt nogal suggestief.

                  Op het moment dat je met een directe bekabelde verbinding met het modem niet de snelheid haalt van je abonnement, dan kun daar gewoon een melding van maken bij de helpdesk die het probleem dan ook zullen oplossen voor je.

                  Reageer


                  • #10
                    Natuurlijk moet je dit melden via [email protected] en het zal ook opgepakt worden.

                    Suggestief? Dacht ik niet. Gewoon een logisch gevolg van de grote omvang van de benodigde uitbreidingen en aanpassingen voor de snelheidsverhogingen.

                    Reageer


                    • #11
                      Bij mij is het logische gevolg dat het beter en sneller gaat werken. Precies dat waar de werkzaamheden voor uitgevoerd worden.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door ciland
                        hebben meer mensen last van een erg trage en wisselende snelheid in Middelburg wijk Griffioen?

                        ping max 30, down max 4,3 Mbps en up max 7,8 speedtest op forum.zeelandnet.nl

                        alles meerdere malen gereset en aangesloten apparaten herstart maar maakt geen verschil
                        Ik heb je mailtje opgepakt. Zag eigenlijk geen problemen met de verbinding. Zie wel dat er nog een oude router gebruikt wordt waardoor het sowieso al onmogelijk is om de volle snelheid te halen. Of de verbinding naar de router is de flessenhals. Ik zorg dat er een nieuw modem je kant opkomt., dan kan dat verholpen worden
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door eboone88
                          Hier in Vlissingen hetzelfde. Elk weekend is het internet traag, maar dit weekend is het ronduit een drama.
                          Graag ontvang ik een mailtje van je op [email protected] met je klantgegevens en een kleine omschrijving van het probleem. Vermeld ook je telefoonnummer. Dan kan ik, indien noodzakelijk, gelijk een melding doorzetten voor een monteur.

                          Oorspronkelijk gepost door mrgeissler
                          In Wemeldinge tot vandaag gelijke verhaal.
                          Voor jou hetzelfde
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X