Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Mijn ping snelheid is zeer onregelmatig, zie bijlage

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Mijn ping snelheid is zeer onregelmatig, zie bijlage

    Vandaag en ik denk al eerder problemen met ping snelheid. Gemeten via CMD: ping www.googl.nl -t
    Wat zou n mogelijke reden kunnen zijn. Het geeft problemen met uitval bij bijvoorbeeld Origin spellen.
    Modem epc3940. Wifi is uit, is geen optie in huis gezien matige ontvangst.
    Modem gekoppeld aan router Netgear Wndr3700 met actuele updates.
    Groeten Hein

  • #2
    Ik zie geen bijlage Prutsers. Daarnaast neem ik aan dat je google bedoeld en niet googl?

    Herstart eerst ff je modem. Dat is al een tijdje niet gebeurd zag ik. Herstart vijf minuten later ook nog een keer je Netgear. Probeer het anders nog eens een keertje met een rechtstreekse bekabelde aansluiting op het modem, dus zonder gebruik te maken van de Netgear.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Alvast dank voor je reactie ga herstarten meteen even doen.

      Reageer


      • #4
        Welkom op het forum, Hein
        Ik lees nog niet of het modem in bridge mode staat? Zou ik wel aanraden, scheelt een hoop.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
          Welkom op het forum, Hein
          Ik lees nog niet of het modem in bridge mode staat? Zou ik wel aanraden, scheelt een hoop.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
            Ik zie geen bijlage Prutsers. Daarnaast neem ik aan dat je google bedoeld en niet googl?

            Herstart eerst ff je modem. Dat is al een tijdje niet gebeurd zag ik. Herstart vijf minuten later ook nog een keer je Netgear. Probeer het anders nog eens een keertje met een rechtstreekse bekabelde aansluiting op het modem, dus zonder gebruik te maken van de Netgear.
            Bijlage had ik vorige keer bijgevoegd echter blijkbaar niet mee gekomen. Nog steeds niets na je advies alles opnieuw op te starten

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
              Ik lees nog niet of het modem in bridge mode staat?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                Ik lees nog niet of het modem in bridge mode staat?
                Het wifi op het modem is uitgezet en de combinatie heeft tot voor kort zeer goed gewerkt. Zelfs nog een repeater erbij geplaatst en ja ik weet dat dit knijpt in snelheid. Na het afsluiten van zowel modem als router als repeater en opnieuw opstarten lijkt de ping problemen verholpen, alleen de wifi is bagger. Of de router is het probleem of de repeater heeft de geest gegeven.

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Heb je de test uitgevoerd met een rechtstreeks bekabelde aansluiting op het modem? Op deze manier kan je makkelijk testen of het probleem zit in de verbinding of in achterliggende apparatuur. Gebruik poortje 1 wanneer je modem in bridge staat.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Beste Hein,

                      Kun je ons vertellen hoe het er nu voorstaat met de WiFi verbinding?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X