Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nummervermelding telefoongids

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nummervermelding telefoongids

    Hallo,

    Ik zou graag willen weten hoe ik mijn nummer uit de telefoongids kan halen. Zelf gebruik ik geen vaste telefoon. Ik heb wel een nummer gekregen omdat telefonie in het pakket zat wat ik heb. Maar daardoor kan dus ook iedereen mijn adres opzoeken als ze mijn naam intypen. Ik wil dat niet.
    Nu had ik gelezen dat je het kan aanpassen door naar nummervermelding.nl te gaan. Maar dan krijg je een pincode naar dat nummer gestuurd. Lekker handig als je dat nummer niet gebruikt.

    Ik hoop dat iemand mij snel verder kan helpen want ik vind het verschrikkelijk dat iedereen zomaar mijn adres kan opzoeken.

    Bedankt.
    Met vriendelijke groet,

    Kelsey

  • #2
    Je had dit al gelezen: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=349,E=0000061615521136901,K=3868,Sxi =2,case=guid({C2CFB834-B0AC-45F4-BED8-5303D17A4E77}),TS=ZeelandnetNL_2016

    Je zou als tussenoplossing even een telefoon aan kunnen sluiten.

    Maar als je geen telefoon gebruikt, is het wel voordeliger een pakket te hebben zonder telefonie.
    Misschien een optie dit om te zetten?
    In Mijn Delta kan je zien of dit nu al kan zonder kosten.

    Reageer


    • #3
      Beste Kelske,

      Kun je aangeven of het inmiddels al is gelukt om je telefoonnummer uit te telefoongids te halen?

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X