Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

snelheid geen 150 Mbit

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • snelheid geen 150 Mbit

    momenteel hier op 4431DL hall ik geen 150 Mbit download meer?
    wat is er aan de hand...dit al gedurende enkele dagen..

  • #2
    Heb je het modem al eens gereset?

    Reageer


    • #3
      Snelheid test via Delta speed test goed 150 om 15 mbit, maar het internet is heel langzaam ook al een paar dagen. Modem al een keer of 3 geresset.

      Reageer


      • #4
        Ja meerdere malen, dit is gekomen nadat ik modem in bridge mode heb gezet, en er een " betere router " heb achter gehangen Nl een tp-link c7/ 1750, zoals aanbevolen door delta?

        Reageer


        • #5
          De delta speed test stopt nu telkens zo rond de 90,. Upload gaat wel goed zoals beloofd 15mbits.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door pdedreu
            De delta speed test stopt nu telkens zo rond de 90,. Upload gaat wel goed zoals beloofd 15mbits.
            Ik haal nu in Hulst ook niet de snelheden die ik zou moeten halen!

            Reageer


            • #7
              Beste pdedreu,

              Welkom op ons Serviceforum!

              Zou je eens kunnen kijken naar de UTP kabel die je tussen de modem en router hebt geplaatst of deze wel meer dan 100 Mbps kan doorlaten?
              Indien dit niet het geval is, kan er ook geen hogere snelheid worden doorgelaten naar jouw eigen router.

              Reageer


              • #8
                Daar heb ik nog niet naar gekeken, die ligt er inderdaad al heel lang, en daar staan geen kenmerken op.... (wordt vervolgd ).

                Reageer


                • #9
                  SUPER..... oude UTP kabel, nu een CAT6 kabel getrokken en de goede snelheid.....

                  DANK VOOR DE TIP...

                  Reageer


                  • #10
                    Graag gedaan hoor!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X