Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing Internet regio 4325 BG

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing Internet regio 4325 BG

    Heb al dagen lang zeer slechte verbinding met veel time outs met pingen naar de zeelandnet website. Er is al ruis waargenomen door zeelandnet zelf op de lijn. En het is op wijkbasis de storing. Maar het is toch van de zotte dat ik nu via een hotspot van me mobiel internet op moet gaan. Omdat er gewoon niet mee valt te werken nu. Wordt er nu daadwerkelijk snel actie ondernomen of zit ik week zonder internet tot zeer slecht internet. Moet met me bedrijf gewoon door kunnen werken heb trouwens ZAKELIJK internet en is een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering.
    Ping-statistieken voor 217.63.91.13:
    Pakketten: verzonden = 100, ontvangen = 85, verloren = 15
    (15% verlies).

  • #2
    Packetloss is nu momenteel 45% hoe moet ik zo verder werken ?

    Reageer


    • #3
      Beste alexander71,

      Welkom op ons Serviceforum!

      Als je een zakelijk internet abonnement hebt van ZeelandNet kun je telefonisch contact opnemen met onze Zakelijke Helpdesk.
      Het telefoonnummer van deze afdeling is 0118 - 88 38 38. Zij kunnen je hierover te woord staan.
      Als je in het weekend een storing hebt kun je dit ook via dit telefoonnummer doorgeven als zakelijke klant.

      Reageer


      • #4
        Heb daar ook al meerdere malen contact mee gehad. Ze gingen nu actief de oorzaak opzoeken. Maar werd ook meer een frustratie dit bericht

        Reageer


        • #5
          Dat kan ik goed begrijpen.
          Wel weet ik dat mijn collega's van de Zakelijke Helpdesk erg hun best zullen doen om de storing die jij ervaart te verhelpen.

          Reageer


          • #6
            2 Weken later de storing is nog steeds een ramp in Renesse, dan is het weer paar dagen goed en dan vliegen de time outs weer om je oren.
            Zeelandnet geeft toe is een structureel probleem is, maar daar hebben we als klanten weinig aan. Wanneer daadwerkelijk aanpakken dit probleem. En voor beheerders het betreft een grote wijk storing niet een losse aansluiting.
            Zijn ze wel voor gekomen om uit te testen maar die was uitermate goed en met goeie materialen intern alles aan gesloten.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X