Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

zeelandnet digitale telefonie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • zeelandnet digitale telefonie

    eenmalig blokkeren nummerweergave werkt niet bij mij.*31* en dan het nummer . Als ik naar mijn eigen gsm bel is het nummer gewoon zichtbaar , hoe kan dit dan ?

  • #2
    Zie stappenplan: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=286,E=0000061582411300870,K=3834,Sxi =1,dtree=guid({35808636-E7E8-463C-A7C7-D3343F5B3B22}),TS=ZeelandnetNL_2016#.Wde_JLkUm70

    Eenmalig blokkeren


    1.Pak uw toestel
    2.Toets *31*
    3.Toets na de onderbroken kiestoon het telefoonnummer in dat u wilt bellen
    4.Uw nummer is nu onzichtbaar voor degene die u belt
    5.Na het gesprek vervalt de blokkering.

    Reageer


    • #3
      ik weet hoe ik het moet doen maar het werkt gewoonweg niet. mijn nummer blijft zichtbaar.

      Reageer


      • #4
        Kan je eens proberen om nummerweergave via MijnDELTA helemaal uit te schakelen en kijken of je nummer dan nog steeds meegezonden wordt?
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Ik wil dit wel doen ,maar volgens mij moet ik daar voor betalen en dat wil ik niet

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door vonnie
            Ik wil dit wel doen ,maar volgens mij moet ik daar voor betalen en dat wil ik niet
            Onder "gidsvermelding" kun je nummerweergave aan/uit zetten, over kosten staat niets vermeld, dus kan me niet voorstellen dat die er wel zijn dan :8

            Reageer


            • #7
              'k Heb het zojuist eens geprobeerd, maar het werkt wel hoor.
              Op mijn mobiel krijg ik "anoniem" in beeld.

              Op mijn vaste telefoon zie ik natuurlijk wel de naam waaronder het nummer van mijn mobiel op dit vaste toestel bekend is.

              Reageer


              • #8
                Ik ga maandag bellen naar de klantenservice van zeelandnet want als ik mijn nummerweergave wil uitschakelen moet ik akkoord gaan met de algemene voorwaarden en daar staat dat ze eventueel kosten in rekening kunnen brengen, trouwens eenmalig blokkeren moet het gewoon doen volgens het boekje ( handleiding zeelandnet digitale telefonie)
                dus dan is er iets niet in orde, en zal ik gelijk informeren of het geld kost om de nummerweergave uit te schakelen.
                Ik zal dan de informatie die ik te horen krijg nog op deze site zetten.

                Reageer


                • #9
                  Probeer eenmalig blokkeren nog eens.

                  Reageer


                  • #10
                    ik heb het geprobeerd en nu werkt het wel want er staat (geen nummer ).Hoe is dit mogelijk ?ik heb het vorige week wel 5 maal geprobeerd en toen kreeg ik steeds mijn nummer te zien ongelooflijk

                    Reageer


                    • #11
                      Fijn Vonnie. Opgelost dus.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X