Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opmerkingen, kanttekening en afscheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opmerkingen, kanttekening en afscheid

    Een paar opmerkingen:
    Niet alle analoge signalen gaan uit de lucht, vooral lokale en regionale zenders hebben vaak ook de functie van rampen-zender, deze blijven (ook) analoog in de lucht.
    Verder zijn er de afgelopen jaren honderden middengolf vergunningen verstrekt, dat is ook analoog.

    Dan een mededeling:Tot slot:
    Wij waren abonnee van het eerste uur, klant van Zekatel geweest en internet van Zeelandnet genomen in een tijd dat je met op internet kon en maximaal 1GB per maand mocht downloaden.
    Altijd ben ik tevreden geweest, maar nu niet meer.
    Jammer, dat het zo moet gaan.

  • #2
    Jammer om te horen dat je overstapt r0n Hopelijk kan je nieuwe aanbieder je wel bieden wat je zoekt, al zal je bij ADSL ook geen analoog signaal krijgen en extra kastjes nodig hebben.

    Blijf je wel ons forum verrijken met je kennis en wijsheden? Het zou een aderlating zijn als je ook hier besluit te vetrekken. Je e-mailadres kunnen we wel aanpassen als dat moet.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      al zal je bij ADSL ook geen analoog signaal krijgen en extra kastjes nodig hebben.
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      Blijf je wel ons forum verrijken met je kennis en wijsheden? Het zou een aderlating zijn als je ook hier besluit te vertrekken. Je e-mailadres kunnen we wel aanpassen als dat moet.
      Geen probleem, hetzelfde doe ik tenslotte ook voor SeniorWeb

      Reageer


      • #4
        Je weet ook waarom de decoders daar "gratis" zijn? Omdat je alleen daarmee het 'gesloten' tv systeem van hun kan zien. Het zou raar zijn om een door de leverancier verplicht gestelde decoder te moeten kopen.

        Delta gebruikt de vrij verkrijgbare standaard DVB-C. Iedereen kan daar een decoder voor produceren. Je hebt dus de keuze om merk A of B (C, D, etc.) te gebruiken.

        Iets met je signature :8

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Marco77
          Delta gebruikt de vrij verkrijgbare standaard DVB-C. Iedereen kan daar een decoder voor produceren. Je hebt dus de keuze om merk A of B (C, D, etc.) te gebruiken.
          Klopt helemaal, maar ik zou een dief van mijn portemonnee zijn, wanneer ik bij Zeelandnet zou blijven.
          Ook Digitenne is voor mij belangrijk, omdat ik daar (hopelijk) 50% van de tijd mee moet kijken (6 maanden per jaar).

          Reageer


          • #6
            @r0n
            Alle begrip voor je besluit en onbegrip voor Delta dat stopt met het analoge verhaal op de kabel.
            Mensen met indertijd (iets van 20 jaar terug) 'top of the range' 5.1 apparatuur, moeten straks het signaal via verouderde antennes 'uit de lucht' gaan plukken met alle slechte signalen vandien.
            Jammer dat hun sublieme apparatuur, weliswaar 'van toen', niet meer ten volle kan worden gebruikt. Behalve voor LP, CD etc.

            Als het volgend jaar zo ver komt, is het voor mij ook een moment van kosten/baten analyse en een besluit te nemen van 'hoe nu verder'.

            Groet
            Rinus
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Begrijpelijke keuze hoor r0n!

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door r0n
                  Een paar opmerkingen:
                  Niet alle analoge signalen gaan uit de lucht, vooral lokale en regionale zenders hebben vaak ook de functie van rampen-zender, deze blijven (ook) analoog in de lucht.
                  Verder zijn er de afgelopen jaren honderden middengolf vergunningen verstrekt, dat is ook analoog.

                  Dan een mededeling:Tot slot:
                  Wij waren abonnee van het eerste uur, klant van Zekatel geweest en internet van Zeelandnet genomen in een tijd dat je met op internet kon en maximaal 1GB per maand mocht downloaden.
                  Altijd ben ik tevreden geweest, maar nu niet meer.
                  Jammer, dat het zo moet gaan.
                  Ik ben er ook niet helemaal blij mee, vooral dat de analoge radio komt te vervallen. Zelf ben ik niet echt een zapper en kijk alleen naar de standaard publieke zenders, RTL4 en de VRT. Veel van deze zenders, en ook de radio zenders zijn gemakkelijk via Internet te bekijken en te beluisteren via bijvoorbeeld een Android TV box (met de juiste aansluitingen). Wanneer ik er 2 aanschaf (30 euro per stuk), voor boven en beneden, kan ik alles doen wat ik wens. Radio/TV via je telefoon doorsturen naar je oude Hi-Fi systeem (of rechtstreeks van de TV Box), Films kijken, etc. Niet alleen voor Delta breekt een nieuwe tijd aan maar ook voor mijzelf. Meer digitaliseren maar zoveel als mogelijk de oude apparatuur opgebruiken. Weggooien is zonde...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door FifthAxiom
                    Oorspronkelijk gepost door r0n
                    Een paar opmerkingen:
                    Niet alle analoge signalen gaan uit de lucht, vooral lokale en regionale zenders hebben vaak ook de functie van rampen-zender, deze blijven (ook) analoog in de lucht.
                    Verder zijn er de afgelopen jaren honderden middengolf vergunningen verstrekt, dat is ook analoog.

                    Dan een mededeling:Tot slot:
                    Wij waren abonnee van het eerste uur, klant van Zekatel geweest en internet van Zeelandnet genomen in een tijd dat je met op internet kon en maximaal 1GB per maand mocht downloaden.
                    Altijd ben ik tevreden geweest, maar nu niet meer.
                    Jammer, dat het zo moet gaan.
                    Ik ben er ook niet helemaal blij mee, vooral dat de analoge radio komt te vervallen. Zelf ben ik niet echt een zapper en kijk alleen naar de standaard publieke zenders, RTL4 en de VRT. Veel van deze zenders, en ook de radio zenders zijn gemakkelijk via Internet te bekijken en te beluisteren via bijvoorbeeld een Android TV box (met de juiste aansluitingen). Wanneer ik er 2 aanschaf (30 euro per stuk), voor boven en beneden, kan ik alles doen wat ik wens. Radio/TV via je telefoon doorsturen naar je oude Hi-Fi systeem (of rechtstreeks van de TV Box), Films kijken, etc. Niet alleen voor Delta breekt een nieuwe tijd aan maar ook voor mijzelf. Meer digitaliseren maar zoveel als mogelijk de oude apparatuur opgebruiken. Weggooien is zonde...
                    Android-boxen gebruiken illegaal gesharede iptv-streams die elke dag worden opgerold.

                    Reageer


                    • #11
                      En voor de knutselaars onder ons.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door r0n
                        Een paar opmerkingen:
                        Niet alle analoge signalen gaan uit de lucht, vooral lokale en regionale zenders hebben vaak ook de functie van rampen-zender, deze blijven (ook) analoog in de lucht.
                        Verder zijn er de afgelopen jaren honderden middengolf vergunningen verstrekt, dat is ook analoog.

                        Dan een mededeling:Tot slot:
                        Wij waren abonnee van het eerste uur, klant van Zekatel geweest en internet van Zeelandnet genomen in een tijd dat je met op internet kon en maximaal 1GB per maand mocht downloaden.
                        Altijd ben ik tevreden geweest, maar nu niet meer.
                        Jammer, dat het zo moet gaan.
                        Maar je bent inmiddels overgestapt neem ik aan ?

                        Hoe bevalt het ?
                        Bespaart het nu ook echt, of is het eurotjes werk ? (voor 2 of 3 euro per maand is het natuurlijk niet de moeite, op jaar basis is het meer snap ik)
                        Hoe is de beeld kwaliteit ?

                        En heb je ook gelezen dat Delta met een goedkoper decoder komt en was dat eventueel een goedkopere oplossing geweest, had je misschien nog even moeten wacht?

                        Nogmaals ik heb geen aandelen bij delta, maar zolang het nog niet om is gezet en nog niet percies weet wat ik krijg voor wel bedrag wacht ik liever even, dat is mijn insteek.
                        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Dominique
                          Maar je bent inmiddels overgestapt neem ik aan ?

                          Hoe bevalt het ?

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X