Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beloofde snelheidsverhoging op 1. Oktober niet uitgevoerd

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beloofde snelheidsverhoging op 1. Oktober niet uitgevoerd

    Goedendag,

    Op 1 oktober zijn mijn premium abonnement opgewaardeerd worden naar super, maar dat is helaas niet gebeurd. Ik heb de helpdesk een bericht gestuurd maar ik heb alleen een standaard bericht gekregen dat het tot 2 werkdagen kan duren voordat ik een antwoord krijg en dat ik beter mijn vraag hier kan deponeren.
    Dus bij deze; kan een forumbeheerder mij een om om sturen? Dan geef ik mijn gegevens door.

  • #2
    Het kan zijn dat je je modem even uit en terug aan moet zetten voordat de nieuwe snelheid beschikbaar wordt. Had je dat al geprobeerd?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Edwinhendriks1971
      Dus bij deze; kan een forumbeheerder mij een om om sturen? Dan geef ik mijn gegevens door.
      je kunt ook een email sturen naar [email protected]
      vermeld jouw klantnummer en een omschrijving van het probleem.

      Reageer


      • #4
        Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar Forumbeheer. In "Mijn delta' staat overigens nog steeds het premium abonnement genoemd.

        Reageer


        • #5
          Modem Aan/uit hielp ook niet. Ik denk dat ze gewoon vergeten zijn om de update klaar te zetten.

          Reageer


          • #6
            mijn abo is per 1 oct ook gewijzigd .. dat is bij mij goed gegaan .. kreeg 1/10 12:10 AM een emailtje met "Zojuist hebben wij op uw verzoek uw abonnement omgezet ". Heb je email met subject 'AbonnementOmzetting' gezien ?

            Terzijde, De mail was maar voor de helft ontvangen .. beetje raar, midden in een zin abrupt einde geen afzender/logo enzo. Vandaag pas new modem geplaatst omdat ik snelheid nog wou testen

            en plaats nooit modem op vrijdag of weekend want o wee als je helpdesk nodig hebt.

            Reageer


            • #7
              @Edwinhendriks1971

              Ik zag dat er contact is geweest met een van mijn collega's om de omzetting verder op te pakken. Door een systeemfout was dit niet goed gegaan en ik begreep dat vannacht de omzetting alsnog uitgevoerd moet gaan worden. Mijn collega houd de voortgang ook verder in de gaten zodat het alsnog goed afgerond wordt.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X