Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe (on)betrouwbaar is een telefonische afspraak ?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe (on)betrouwbaar is een telefonische afspraak ?

    Ik heb op 5 sept jl een afspraken gemaakt met moderator Anette m.b.t. wijziging van mijn internet abo.
    Nu blijkt op 1 okt dat de afspraken/toezeggingen gemaakt door Anette niet worden nagekomen.
    De afspraken gemaakt met Anette worden in een email aan mij, door klantenservice ( edit: naam verwijdert) betwist!!!
    Ik heb de gemaakte afspraak ook nog eens bevestigd aan een tweede medewerkster.

    Het moraal van mijn verhaal is:
    Let op met het maken van telefonische afspraken, in mijn geval waren deze afspraken
    onbetrouwbaar, zoals nu blijkt.

    Graag reactie van moderator Anette.

  • #2
    Als ik de gegevens controleer dan zie ik dat er iets besproken is over het wijzigen van een abonnement met korting. Omdat dit niet direct kon moest dit met een tussenstap gebeuren. Na de tussenstap zo er korting gerekend kunnen worden over het nieuwe, hogere abonnement. In de gegevens zie ik dat er na de tussenstap is afgezien van de vervolgstap waardoor er ook geen korting gerekend wordt.

    Officieel wordt er op de aangeboden overstap ook geen korting aangeboden, dus het kan daardoor voorkomen dat een collega niet op de hoogte was van de gemaakte afspraak. Deze staat echter wel in het systeem, maar niet meer op pagina 1. Hierdoor wordt dit ook niet direct gezien.

    Omdat dit aanbod gedaan is, blijft deze natuurlijk geldig. Dit betekend dat er nog wel een upgrade gedaan moet worden vanaf het huidige abonnement naar het hogere abonnement zoals in het voorstel stond aangegeven.

    De e-mail die je gestuurd heb zal ik ook beantwoorden, dan kan ik iets meer in detail treden.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Het is opgelost, blij dat het met enig correspondentie over en weer, duidelijk is geworden.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X