Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Telefoon en internetverbinding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Telefoon en internetverbinding

    Sinds 1-10-2017 heb ik telefoon en internet via Zeelandnet. Mijn telefoonverbinding is al 2 dagen eerder overgeschakeld en functioneerde correct. Alleen de nummerherkenning niet. Sinds zaterdag is mijn telefoonverbinding weg. WiFi en TV werken wel maar ik heb nog geen internet op de TV. Belangrijkste probleem is dus nu dat mijn telefoon niet werkt terwijl er mi. Niets is gewijzigd.

  • #2
    Geen telefoon: modem al eens gereset? Telefoon wel aangesloten op tel1?
    Vaak moet je dat op de dag dat je abonnement ingaat aansluiten op tel1 en wordt tot die datum bijv. de KPN aansluiting nog gebruikt.

    Wil je de tv van wifi gebruik laten maken, zal je de instellingen voor wifi aan moeten passen.
    Je hebt immers een ander modem en andere beveiligingskey.

    Reageer


    • #3
      Hallo bvbergen, welkom op het forum.

      Voor nummerherkenning worden verschillende protocollen gehanteerd. Bij Zeelandnet moet je toestel geschikt zijn voor FSK. KPN bijvoorbeeld gebruikt DTMF.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Geen telefoon: modem al eens gereset? Telefoon wel aangesloten op tel1?
        Vaak moet je dat op de dag dat je abonnement ingaat aansluiten op tel1 en wordt tot die datum bijv. de KPN aansluiting nog gebruikt.

        Wil je de tv van wifi gebruik laten maken, zal je de instellingen voor wifi aan moeten passen.
        Je hebt immers een ander modem en andere beveiligingskey.
        Dank voor de reactie.De telefoon heeft al gewerkt, dus aan mijn instellingen ligt het niet. Modem natuurlijk een paar maal opnieuw opgestart. Maandag komt de monteur vande Delta.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Hallo bvbergen, welkom op het forum.

          Voor nummerherkenning worden verschillende protocollen gehanteerd. Bij Zeelandnet moet je toestel geschikt zijn voor FSK. KPN bijvoorbeeld gebruikt DTMF.
          Dank voor de reactie, maandag komt de monteur van de Delta.

          Reageer


          • #6
            Heeft de monteur het probleem kunnen verhelpen bvbergen?
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X