Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abbonement Verlenging

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abbonement Verlenging


  • #2
    Denk aan je afkoop,telefoon

    Reageer


    • #3
      Na afloop van het contract loopt het contract voor onbepaalde tijd door met opzegtermijn van 1 maand.
      In Mijn Delta kan je bij je productgegevens Alles-in-! dan een ander abonnement selecteren zoals Delta Tv en Internet ( = dus zonder telefoon).

      Je sluit dan wel weer een nieuwe abonnementsperiode af.

      Reageer


      • #4
        Beste Dennis,

        Welkom op het Serviceforum!

        Op het moment dat je twee jarige contract is verlopen en jij er voor kiest het abonnement te wijzigen is dit mogelijk.
        Ik zie dat je opzegging voor telefonie al in behandeling is genomen.

        Reageer


        • #5
          Beste [email protected] . Wellicht kun je nu bedenken dat jouw e-mailadres wel open en bloot op dit forum staat, echt niet handig... Misschien dat een moderator al je berichten met je e-mailadres verwijdert, inclusief dit krabbeltje... En dan opnieuw beginnen onder een schuilnaam.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door [email protected]

            Vertel ik iets verkeerds?

            Ik ben gewoon eerlijk en open. Mochten er personen zijn om dit te blokkeren, c.q te verwijderen. Hebben zij een probleem.

            Backup en op verschillende adressen.


            maar beste schuilnaam "hillebregt" behalve dit........heb ik u iets verkeerd gedaan?

            waar het nu even om gaat is, dat je jouw emailadres open en bloot op internet hebt gezet.
            en daar wordt op gereageerd, om jou er op te wijzen dat zoiets niet verstandig is.

            kennelijk ben jij van mening, dat jij jouw mening mag verkondigen.
            anderen mogen dat ook, of dacht je soms van niet ??

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door [email protected]
              U als medewereker van deze instelling........kan mijn ervaringen niet beinvloeden. Misschien kunt u deze berichten als positieve input gebruiken. ipv van dreigementen
              waarom denk je dat ik een medewerker van Delta / Zeelandnet ben ??
              waar staan de dreigementen, waar je het over hebt ??

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door [email protected]
                Ik heb niet de indruk dat ik enig onwaarheid of vreemde zaken schrijf. ??? Dus heb ik geen idee waarom u zo reageert.
                je bent er attent op gemaakt, dat het slim is om een werkend emailadres als forumnaam te gebruiken.
                niets meer en niets minder.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door [email protected]
                  Beste hillebregt en beste Fred, mag ik gewoon eerlijk onder mijn eigen naam (jullie durven schijnbaar niet) eerlijk mijn bevindingen weer te geven
                  Ze vinden vast beiden (net als ik) dat je dat mag, maar ga jij dan Zeelandnet/Delta er t.z.t. niet de schuld van geven dat je wordt overspoelt met spammailtjes?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door [email protected]
                    Beste hillebregt en beste Fred, mag ik gewoon eerlijk onder mijn eigen naam (jullie durven schijnbaar niet) eerlijk mijn bevindingen weer te geven
                    omdat jouw emailadres nu open en bloot op internet zichtbaar is, kan iedereen die dat zou willen dat emailadres overal voor misbruiken.
                    maar als je dat niet erg vindt, dan heb ik niks gezegd en hillebregt waarschijnlijk ook niet.

                    Reageer


                    • #11
                      Ik vrees dat het kwartje niet gaat vallen...

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                        Ik vrees dat het kwartje niet gaat vallen...
                        hadden we nog maar kwartjes
                        dat waren nog es tijden

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          hadden we nog maar kwartjes
                          dat waren nog es tijden

                          Reageer


                          • #14
                            [email protected] We hebben regelmatig aanbiedingen ook voor vaste klanten.

                            Heb je problemen met het internet? Of werkt het niet goed?

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                              [email protected] We hebben regelmatig aanbiedingen ook voor vaste klanten.

                              Heb je problemen met het internet? Of werkt het niet goed?
                              Zeg Ferry, zou je niet die username van die persoon eens aanpassen? Z'n email adres staat nu open en bloot. Snap je dat niet ofzo? En jij bent zogenaamd leidinggevend hier? Wat een grap zeg.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X