Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

2 Abonnementen - 2 keer zo snel downloaden?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 2 Abonnementen - 2 keer zo snel downloaden?

    Even los van welke software die daarvoor je zou moeten gebruiken: Is het technisch mogelijk dat als je twee abonnementen hebt (fysiek twee internet aansluitingen met identieke bandbreedte), je middels ftp software die bandbreedte kunt bundelen en dus theoretisch twee keer zo snel kunt downloaden?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter
      Even los van welke software die daarvoor je zou moeten gebruiken: Is het technisch mogelijk dat als je twee abonnementen hebt (fysiek twee internet aansluitingen met identieke bandbreedte), je middels ftp software die bandbreedte kunt bundelen en dus theoretisch twee keer zo snel kunt downloaden?
      technisch is dat mogelijk, als ik niet vergis heet dat teaming (dynamic link aggregation 802.3 ad), niet iedere netwerkkaart ondersteund dat. bijvoorbeeld een 10gb server kaart wel (intel 10gb x520 ad).

      maar nu de vraag ligt er twee netwerk kabels van delta / zeelandnet naar je huis ? en dat denk ik niet.

      https://www.youtube.com/watch?v=tqbnjgbtDl0&t=44s
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Dit heb ik een paar jaar geleden geprobeerd, door mijn laptop te voorzien van een USB WiFi stick, naast de ingebouwde Wifi.
        Deze stick gebruikte ik, om ook bij mijn buurman in te loggen (met zijn toestemming).
        Het gaf een verbetering van ~20%, niet echt de moeite.
        Mogelijk dat met de juiste hardware/software betere resultaten te behalen zijn.

        Deze test deed ik in de tijd, dat we nog een 60MB verbinding hadden (dacht ik)............

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X