Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta digitaal tv en internet premium

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta digitaal tv en internet premium

    ik wil het delta tv en internet premium pakket bij de delta maar die zie ik niet meer staan wel delta alles in een met telefoon maar ik hoef de telefoon niet maar ik wil wel een premium bij de delta welke kan ik dan het beste nemen

  • #2
    dat abonnement bestaat nog wel, maar het staat inderdaad niet meer op internet.
    stuur een emailtje naar [email protected] met jouw persoonlijke gegevens.
    leg uit wat je precies wil en dan kunnen ze dat ongetwijfeld in gang zetten.

    kijk hier ook maar es:
    https://forum.zeelandnet.nl/internet...-internet-6333

    Reageer


    • #3
      Of je neemt het premium abbonement en sluit geen telefoon aan, Zomaar een idee

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Roof
        Of je neemt het premium abbonement en sluit geen telefoon aan, Zomaar een idee
        en het verschil in abonnementskosten, die betaal jij dan ??

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          Oorspronkelijk gepost door Roof
          Of je neemt het premium abbonement en sluit geen telefoon aan, Zomaar een idee
          en het verschil in abonnementskosten, die betaal jij dan ??
          Waarom niet geef je nummer maar. ik ben vandaag in een goeie bui

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
            dat abonnement bestaat nog wel, maar het staat inderdaad niet meer op internet.
            stuur een emailtje naar [email protected] met jouw persoonlijke gegevens.
            leg uit wat je precies wil en dan kunnen ze dat ongetwijfeld in gang zetten.

            kijk hier ook maar es:
            https://forum.zeelandnet.nl/internet...-internet-6333
            bedankt voor de informatie

            ik heb mijn bewindvoerder opdracht gegeven om het premium tv en internet te nemen omdat ik bewindvoering heb heeft hij gezegd of een vaste aansluiting of een mobiel en een mobiel heb ik onderweg meer aan dus heb ik liever geen vaste aansluiting

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X