hallo,
mijn abonnement is pas geleden verlopen en vandaag wou ik het verlengen.
Nu kreeg ik te horen dat de korting alleen voor nieuwe klanten is en niet voor mensen die abonnement verlengen.
Dus waarom zou je dan nog verlengen als het toch geen voordelen voor klant heeft, je zit er een jaar aan vast zonder enig voordeel voor de klant.
Is dit een normaal voor delta dat ze vaste klanten zo behandelen??
Zit er nu dan ook sterk aan te denken om over te stappen.
Eerst de zender discovery weggehaald en nu dit
Is voor mij toch echt een reden om is te gaan nadenken of ik wel als klant bij delta wil blijven.
mijn abonnement is pas geleden verlopen en vandaag wou ik het verlengen.
Nu kreeg ik te horen dat de korting alleen voor nieuwe klanten is en niet voor mensen die abonnement verlengen.
Dus waarom zou je dan nog verlengen als het toch geen voordelen voor klant heeft, je zit er een jaar aan vast zonder enig voordeel voor de klant.
Is dit een normaal voor delta dat ze vaste klanten zo behandelen??
Zit er nu dan ook sterk aan te denken om over te stappen.
Eerst de zender discovery weggehaald en nu dit
Is voor mij toch echt een reden om is te gaan nadenken of ik wel als klant bij delta wil blijven.
Reageer