Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Al internet of digitale telefonie?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Al internet of digitale telefonie?

    Op de website worden diverse pakketten aangeboden voor nieuwkomers.
    Bovenaan staat:

    Al internet of digitale telefonie?
    Ga naar MijnDelta en bekijk het aanbod.

    Als ik naar Mijn Delta ga, dan kan ik met geen mogelijkheid een aanbod voor mij vinden.
    Wat doe ik fout, of is er helemaal geen aanbod voor bestaande klanten?

  • #2
    Beste WillemJ007,

    Als je in MijnDELTA naar 'Mijn Producten' gaat en kies voor jouw internet of telefonie abonnement.
    Als je daar op heb geklikt, zie je aan de rechter bovenzijde bij jouw producten 'Wijzigen' staan.
    Als je daar op klikt kom je uit bij de wijziging van je abonnement. Mocht je dus zelf iets willen aanvragen kan dat daar.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Beste WillemJ007,

      Als je in MijnDELTA naar 'Mijn Producten' gaat en kies voor jouw internet of telefonie abonnement.
      Als je daar op heb geklikt, zie je aan de rechter bovenzijde bij jouw producten 'Wijzigen' staan.
      Als je daar op klikt kom je uit bij de wijziging van je abonnement. Mocht je dus zelf iets willen aanvragen kan dat daar.
      Beste Anette,
      Mijn bestaande abonnement wijzigen zoals u aangeeft is in mijn beleving geen aanbod, mijn vraag is:
      Wat is mijn aanbod van Delta, de website suggereert toch dat er voor bestaande klanten ook een aanbod is?
      Of heb ik het mis? En als er voor bestaande klanten GEEN aanbieding is, mag u dat ook berichten.
      Ik wil namelijk niet opnieuw beginnen met een 1 of 2 jaars contract.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Beste WillemJ007,

        Als je in MijnDELTA naar 'Mijn Producten' gaat en kies voor jouw internet of telefonie abonnement.
        Als je daar op heb geklikt, zie je aan de rechter bovenzijde bij jouw producten 'Wijzigen' staan.
        Als je daar op klikt kom je uit bij de wijziging van je abonnement. Mocht je dus zelf iets willen aanvragen kan dat daar.
        Beste Anette,
        Mijn bestaande abonnement wijzigen zoals u aangeeft is in mijn beleving geen aanbod, mijn vraag is:
        Wat is mijn aanbod van Delta, de website suggereert toch dat er voor bestaande klanten ook een aanbod is?
        Of heb ik het mis? En als er voor bestaande klanten GEEN aanbieding is, mag u dat ook berichten.
        Ik wil namelijk niet opnieuw beginnen met een 1 of 2 jaars contract.
        Voor elke klant verschilt het aanbod wat wij kunnen bieden, maar 1 ding is zeker:
        Bij elk aanbod waar je mee akkoord gaat, krijg je een nieuw 1 of 2 jarig contract.

        Stuur even een berichtje met je relatienummer naar [email protected] om te kijken wat wij jou kunnen aanbieden, als je intresse hebt.
        Vermeld hierin dan jouw relatienummer en je vraag.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Oorspronkelijk gepost door WillemJ007
          Oorspronkelijk gepost door Anette
          Beste WillemJ007,

          Als je in MijnDELTA naar 'Mijn Producten' gaat en kies voor jouw internet of telefonie abonnement.
          Als je daar op heb geklikt, zie je aan de rechter bovenzijde bij jouw producten 'Wijzigen' staan.
          Als je daar op klikt kom je uit bij de wijziging van je abonnement. Mocht je dus zelf iets willen aanvragen kan dat daar.
          Beste Anette,
          Mijn bestaande abonnement wijzigen zoals u aangeeft is in mijn beleving geen aanbod, mijn vraag is:
          Wat is mijn aanbod van Delta, de website suggereert toch dat er voor bestaande klanten ook een aanbod is?
          Of heb ik het mis? En als er voor bestaande klanten GEEN aanbieding is, mag u dat ook berichten.
          Ik wil namelijk niet opnieuw beginnen met een 1 of 2 jaars contract.
          Voor elke klant verschilt het aanbod wat wij kunnen bieden, maar 1 ding is zeker:
          Bij elk aanbod waar je mee akkoord gaat, krijg je een nieuw 1 of 2 jarig contract.

          Stuur even een berichtje met je relatienummer naar [email protected] om te kijken wat wij jou kunnen aanbieden, als je intresse hebt.
          Vermeld hierin dan jouw relatienummer en je vraag.
          Bericht is verstuurd, ik ben benieuwd.

          Reageer


          • #6
            Wij hebben net even telefonisch contact gehad en de mogelijkheden doorgenomen.
            Indien je hiermee bent geholpen, wil ik je graag vragen om het beste antwoord te kiezen.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X