Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

snelheid

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • snelheid


  • #2
    waarom test je via een server in Amsterdam ??
    gebruik deze es:
    https://speedtest.zeelandnet.nl
    http://delta.speedtestcustom.com/res...d-1115a78e6f50

    Reageer


    • #3
      8
      ms
      JITTER
      142
      ms
      DOWNLOAD
      8,0
      Mbps
      UPLOAD
      9,9
      Mbps
      DELTA
      Middelburg
      ZeelandNet
      62.238.103.188
      Het maakt niks uit waar je test het blijft klote en met of zonder kabel is allebei laag ongeveer dezelfde snelheid

      Reageer


      • #4
        en probleempje telefoon word maar even vergeten, enig idee watt het kost om vanuit het buitenland niet bereikbaar te zijn op de vaste lijn.

        Reageer


        • #5
          De belangrijkste vraag. Want aan testen via Wi-Fi kun je niets concluderen over je verbinding.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
            De belangrijkste vraag. Want aan testen via Wi-Fi kun je niets concluderen over je verbinding.
            Waarom dan geen reactie over de telefoon

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door beuk
              Waarom dan geen reactie over de telefoon

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  en dan kom ik terug op m'n eerdere vraag: waarom test je via een server in Amsterdam ??

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                    en dan kom ik terug op m'n eerdere vraag: waarom test je via een server in Amsterdam ??
                    je kijkt niet goed eerder al op een link getest die je stuurde en ook slecht dus zoek het eerst even bij aansluitingen en zo en schakel een goede techneut in die in de praktijk komt kijken

                    Reageer


                    • #11
                      maak niet zoveel uit waar je test dan moet je verbinding nog wel goed zijn, je waarden zullen dan wat anders zijn maar moeten dan wel aardig overeen komen. en meneer heeft ook via zeelandnet getest. maar je kunt aan de jitter zien dat er iets niet klopt, en de vermoeide die de meneer uit spreekt aan de kabel kan goed zijn, maar dat hoeft niet. kan ook aan de wijk kast liggen dat ze het signaal niet goed hebben afgesteld. maar dat er iets niet klopt is duidelijk tezien aan de jitter !!!
                      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door beuk
                        je kijkt niet goed eerder al op een link getest die je stuurde en ook slecht dus zoek het eerst even bij aansluitingen en zo en schakel een goede techneut in die in de praktijk komt kijken
                        Dit is een gebruikersforum waarop ook medewerkers van ZeelandNet meelezen. Je kunt van je medegebruikers niet verwachten dat ze een monteur inschakelen
                        Tip: wacht op een medewerker van ZeelandNet of stuur een e-mail naar [email protected] met verwijzing naar deze discussie.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst, samen met de twee eerdere meldingen.
                          Eerst is het modem vervangen, daarna is de eindversterker vervangen. Toch zie ik nog steeds afwijkende waardes.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door TimH
                            Ik heb dit doorgezet naar onze technische dienst, samen met de twee eerdere meldingen.
                            Eerst is het modem vervangen, daarna is de eindversterker vervangen. Toch zie ik nog steeds afwijkende waardes.
                            Dank je wel we gaan proberen een afspraak te maken

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X