Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles in 1 abbo!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Alles in 1 abbo!

Mijn abonnement is reeds van mei afgelopen en ik zit nog steeds te wachten op een nieuwe aanbieding, duurt wel erg lang, heb een hele tijd terug ook al eens bij het rijdend kantoor in Kloosterzande geinformeerd maar toen konden ze daar geen antwoord op geven, sterker nog, ik dacht dat ze water zagen branden toen ik deze vraag stelde!

waarom denk je dat je bij het aflopen van een abonnement vanzelf een nieuwe aanbieding krijgt ??

Reageer

Je zou het kunnen beschouwen, dat ze ze je graag als klant weer een jaar of 2 jaar vast willen houden.
      Nu kan je altijd opstappen met een maand opzegtermijn.

Als er een aanbieding voor je is, kan je dat in Mijn Delta vinden bij de productgegevens voor je Internetabonnement.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fred44nl
        waarom denk je dat je bij het aflopen van een abonnement vanzelf een nieuwe aanbieding krijgt ??
        Omdat dit de keer ervoor ook gewoon zo was natuurlijk, is toch niks vreemds aan. Kan beter mijn abbo opzeggen en dan weer een nieuw abbo nemen dan krijg je in ieder geval weer een aantal maanden korting, is dat niet een heel erg beetje krom dan, is niet alleen hier zo hoor, is bv bij het Veronicablad ook zo, ieder jaar opzeggen en ze doen een nieuwe aanbieding, een consument moet slim zijn tegenwoordig he!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Je zou het kunnen beschouwen, dat ze ze je graag als klant weer een jaar of 2 jaar vast willen houden.
          Nu kan je altijd opstappen met een maand opzegtermijn.

Daar staat totaal niks hoor, denk nu niet dat ik dom ben want ik weet wel hoe het werkt hoor ook al ben ik dan geen Expert hier!

Als er een aanbieding voor je is, kan je dat in Mijn Delta vinden bij de productgegevens voor je Internetabonnement.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Eddy
            Kan beter mijn abbo opzeggen en dan weer een nieuw abbo nemen dan krijg je in ieder geval weer een aantal maanden korting,
            dat is niet zo, want je mag voor de aanbieding 3 maanden ervoor geen abonnement gehad hebben.
            bovendien mag je wel opschieten, dan de aanbieding loopt tot 31 aug.2017

https://www.delta.nl/tv-internet-tel...-1/voorwaarden

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X