Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Afkoopsom resterende looptijd contract bij KPN

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Afkoopsom resterende looptijd contract bij KPN

    Ik heb een alles in 1 abonnement bij Zeelandnet afgesloten. Hierbij heeft een nummer-migratie plaats gehad van KPN naar Zeelandnet.
    Houd Zeelandnet rekening met het opzegtermijn van een maand bij KPN bij een migratie?
    In mijn geval dus niet !

  • #2
    Heb je bericht van KPN dat je afkoop moet betalen?

    Reageer


    • #3
      Wordt inderdaad met de afrekening van KPN in rekening gebracht. Jammer dat Zeelandnet daar met de migratie geen rekening mee houdt of ons daarover over inlicht.
      KPN deed een prijsverhoging waardoor je gratis kon overstappen of opzeggen. Maar dan wel met een maand opzegtermijn !

      Reageer


      • #4
        Je wilt nummerbehoud. Dan zal het nummer toch overgezet worden aan het eind van de periode dat jhe abonnement nog actief is.
        De boete is volgens mij puur administratief.

        Reageer


        • #5
          Hoi jlandew05,

          Welkom op het Serviceforum.
          Bij ons is het een geautomatiseerd proces om een nummer over te nemen bij een concurrent. Bij de aanmelding kun je wel aangeven dat het nummer per een datum dient aangemeld te worden.
          Zeker met een prijswijziging dien je dit zelf te melden bij KPN zodat dit allemaal geregeld kan worden volgens de voorwaarden.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X