Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta slim wonen app / storing

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta slim wonen app / storing

    Even een vraagje:

    Gisteravond 27 08 2017 denk rond een uurtje of 1900 was mijn upload 0.12. dat heeft denk een goed uur geduurd, misschien iets langer.

    ik zag ook dat er van het weekend onderhoud was bij delta, nu kan ik niet meer inlogen in mijn delta slim wonen app (geen ramp betalen moet ik toch), was benieuwd of dat bij jullie bekend was of dat het bij mijn ligt.

    heb natuurlijk gisteren ook al mijn modem gerest, mijn router, opnieuw ingelogd in de app maar geeft aan dat mijn gebruikers naam / wachtwoord niet klopt als ik dan naar de delta link ga en daar alles invul dan klopt het wel, heb ook het apparat bij de elektra meter van de spanning gehaald.
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    Hoi Dominique, ik verwacht dat het een probleem in de app is. Heb deze zelf niet gebruikt dit weekend. Ik heb niks vernomen van een eventuele storing.

    edit: ik zie wel meer meldingen hierover, ik ga dit intern even bespreken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door TimH
      Hoi Dominique, ik verwacht dat het een probleem in de app is. Heb deze zelf niet gebruikt dit weekend. Ik heb niks vernomen van een eventuele storing.

      edit: ik zie wel meer meldingen hierover, ik ga dit intern even bespreken.
      denk dat het dan bij ons ligt
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Zelfde probleem hier kan sinds zaterdagavond niet meer inloggen op de Slim Wonen app

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dominique
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Hoi Dominique, ik verwacht dat het een probleem in de app is. Heb deze zelf niet gebruikt dit weekend. Ik heb niks vernomen van een eventuele storing.

          edit: ik zie wel meer meldingen hierover, ik ga dit intern even bespreken.
          denk dat het dan bij ons ligt
          edit: super weet niet of het bij jullie lag maar inmiddels kan ik weer zien dat ik 5000 watt verstok
          Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X