Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

spamfilter

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • spamfilter

    Ik heb ook een spamfilter ingesteld en ik moet zeggen het werkt prima, maar waar blijft de spam? Ik kan geen spamfolder of iets dergelijks vinden, ik heb in de settings de spam laten gaan naar de unwanted folder, maar die is en blijft leeg. Soms zou het kunnen zijn dat iets wordt tegengehouden dat ik wel wil zien.

  • #2
    Heb je het over het Spamfilter van ZeelandNet?
    Misschien te strak afgesteld en spam wordt meteen verwijderd?
    Markeer als possible spam, dan worden ze niet verwijderd.

    Neem dit eens door: https://www.delta.nl/service/interne...lter/instellen

    Reageer


    • #3
      Beste bijster,

      Welkom op ons Forum!

      Is jouw vraag zo beantwoord? Zo ja, zou je het beste antwoord kunnen aanklikken.
      Indien je verder nog vragen hebt vernemen we dit graag van je.

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Het spamfilter werkt niet op die manier.

          Er worden aan de hand van de aard van de e-mail spampunten toegekend aan een e-mail. Komt deze boven een vooraf ingestelde waarde, dan wordt het gemarkeerd als spam en direct verwijderd. Het komt dan niet in de mailbox terecht. Ziet het spamfilter een bericht al spam, maar komt het aantal spampunten niet boven de vooraf ingestelde waarde, dan is het possible spam en komt het bericht wel in de mailbox terecht.

          De filtering naar verschillende folders zal dan in het e-mailprogramma zelf ingesteld moeten worden. Er even vanuitgaande dat je een los e-mailprogramma gebruikt.
          A prudent question is one-half of wisdom

          Reageer


          • #6
            Moderator Caroline heeft er ooit een sticky voor gemaakt: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980

            Maar dat je misschien al eens doorgenomen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Het spamfilter werkt niet op die manier.

              Er worden aan de hand van de aard van de e-mail spampunten toegekend aan een e-mail. Komt deze boven een vooraf ingestelde waarde, dan wordt het gemarkeerd als spam en direct verwijderd. Het komt dan niet in de mailbox terecht. Ziet het spamfilter een bericht al spam, maar komt het aantal spampunten niet boven de vooraf ingestelde waarde, dan is het possible spam en komt het bericht wel in de mailbox terecht.

              De filtering naar verschillende folders zal dan in het e-mailprogramma zelf ingesteld moeten worden. Er even vanuitgaande dat je een los e-mailprogramma gebruikt.
              Bedankt Matthijs, het is mij duidelijk. Ik gebruik overigens op mijn laptop Outlook, maar ga ook direkt naar de webmail applicatie van Zeelandnet. In outlook kan ik ook filteren maar mijn voorkeur gaat uit naar een spamfiltering op Zeelandnet omdat dan de mail op telefoon en tablet ook schoon is.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                Moderator Caroline heeft er ooit een sticky voor gemaakt: https://forum.zeelandnet.nl/e-mail-1...andnet-in-1980

                Maar dat je misschien al eens doorgenomen.
                Bedankt Ptrol, ik had het nog niet gelezen, een en ander is mij nu duidelijker geworden, ik had klaarblijkelijk een ander verwachtingspatroon.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X