Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Abonnement TV & Internet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Abonnement TV & Internet

    als ik me goed herinner, dan was er voor TV & Internet de keuze uit Instap, Premium en Super.
    maar hier lijkt toch iets veranderd te zijn.
    het lijkt er op, dat er alleen nog maar TV & Internet - Instap is.
    en dus geen Premium en Super.
    de laatste 2 mogelijkheden zijn er alleen Alles in een.

    klopt dit ??
    of is de website een beetje van slag ??

    scroll hier maar es naar omlaag:
    https://www.delta.nl/tv-internet-tel...tv-en-internet

    [img]69df4de0-d699-4c50-a954-93dba52a3ed0.jpg[/img]

  • #2

    Reageer


    • #3
      ja dat kan wel kloppen, maar er kwam niks uit.
      dus doe ik het nog maar es

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Dat is al van 1 aug, Fred!
          Korting + module +card.

          Reageer


          • #6
            ja, maar als ik als argeloze particulier, niet gehinderd door enige kennis, ga naar
            www.zeelandnet.nl - Paketten - TV & Internet dan krijg ik daarvan niks te zien.

            bovendien wordt sterk de indruk gewekt, dat TV & Internet - Premium en Super
            niet meer bestaan.

            ga je daarentegen naar www.delta.nl en kies je in de linker kolom Alles-in-een,
            dan staat het er wel.

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                vaste telefonie krijg je erbij..gezien het minimale prijsverschil.
                There is no such thing as a free lunch. Je neemt/koopt het er (dus) maar bij.

                Reageer


                • #9
                  en ik ben nog steeds benieuwd wat Delta / Zeelandnet voor antwoord heeft

                  stel nu dat ik mijn abonnement zou willen wijzigen van 150/15 naar 400/15, dan ben ik dus verplicht om vaste telefoon af te nemen en vooral te betalen.
                  toch ??

                  Reageer


                  • #10
                    De genoemde abonnementen bestaan nog wel. Er is voor gekozen om minder pakketten op onze website te zetten, omdat deze beter aansluiten bij de wensen van onze klanten en om de pagina overzichtelijker te maken. Indien je een bepaald abonnement wilt, bijvoorbeeld TV & Internet Super, dan is dit uiteraard nog steeds mogelijk.

                    Reageer


                    • #11
                      dank u

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door TimH
                        De genoemde abonnementen bestaan nog wel. Er is voor gekozen om minder pakketten op onze website te zetten, omdat deze beter aansluiten bij de wensen van onze klanten en om de pagina overzichtelijker te maken. Indien je een bepaald abonnement wilt, bijvoorbeeld TV & Internet Super, dan is dit uiteraard nog steeds mogelijk.
                        Je moet alleen weten dat het pakket bestaat. Uit het oog uit het hart, nietwaar?
                        Wel dank voor de uiteenzetting op zich, overigens.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door TimH
                          De genoemde abonnementen bestaan nog wel. Er is voor gekozen om minder pakketten op onze website te zetten, omdat deze beter aansluiten bij de wensen van onze klanten en om de pagina overzichtelijker te maken. Indien je een bepaald abonnement wilt, bijvoorbeeld TV & Internet Super, dan is dit uiteraard nog steeds mogelijk.

                          Reageer


                          • #14
                            een website overzichtelijk houden is natuurlijk prima.
                            maar als je op zoek bent naar een bepaald soort abonnement en het staat er niet, dan is de concurrentie dichtbij.
                            buiten de grote steden heb je niet zo veel keus, maar in steden lijkt me VVDSL 100/30 zo gek nog niet.
                            misschien ga ik nog wel es verhuizen

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                              een website overzichtelijk houden is natuurlijk prima.
                              maar als je op zoek bent naar een bepaald soort abonnement en het staat er niet, dan is de concurrentie dichtbij.
                              buiten de grote steden heb je niet zo veel keus, maar in steden lijkt me VVDSL 100/30 zo gek nog niet.
                              misschien ga ik nog wel es verhuizen
                              Ja voorheen vond ik het overzichtelijker, nu was ik een tijdje naar dat pakket aan het zoeken maar blijkbaar was het dus weggehaald. Denk eerder dat het doel is om wat meer Alles-in-1 pakketjes te verkopen

                              Overigens is VVDSL tegenwoordig ook wel buiten de steden te verkrijgen, woon zelf in een dorp met circa 5000 inwoners. Beetje concurrentie vind ik prima, zo houden de partijen elkaar scherp en betaal je ook niet de hoofdprijs

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X