Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

pc/ iphone download probleem

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• pc/ iphone download probleem

Op mijn vaste pc heb ik tickets besteld voor een dagje wildlands het werkte allemaal perfect ik betaalde en ontving mijn tickets per mail en kon ze zo uitprinten.tot hier geen probleem.
    Op mijn iphone heb ik ook een mailbocks dus ook daar kreeg ik mails betreffende de tickets
    Nadat ik alles had uitgeprint en alles verwijderd van mijn pc en iPhone blijf ik met een probleem zitten als ik nu op mijn iPhone iets opend bv de PZC/AD en hij begint de site te openen dan krijg ik ook steeds de tickets opnieuw binnen ?? ik zou met geen mogelijkheid weten wat ik nu fout gedaan heb. ??
    misschien is dit niets voor het forum maar ik stel deze vraag misschien weet iemand er ook iets van nu moet ik steeds deze files opzoeken en deliten ??
    hopelijk iemand die mij kan verder helpen de Telefoon winkels nou daar kan je beter niet heen gaan als je je toestel bij een andere zaak gekocht heb

Toch geen App in gebruik die de tickets voor je ophaalt?

Als je de tickets niet verwijdert en een andere keer weer het Internet opgaat, worden de tickets weer opgehaald?

Reageer

Waarschijnlijk opent dit in Safari en staan er meerdere tabbladen open? Je kan dan rechtsonderin op zo'n icoontje van twee vierkantjes klikken en dan de pagina's sluiten met het kruisje rechtsbovenin.

Reageer

ik heb nu ook adobe gedownload (app) maar nog steeds het zelfde probleem ik kan ze gewoon openen en dan zie ik de tickets weer verschijnen
        was safari betreft ken ik niet ? ik weet niet of dat op mijn iPhone (samsung A5 2016) android 7

Reageer

Een iPhone is een Apple, Jack. Een Samsung A5 is een smartphone, geen iPhone. Deze draait op Android.

Reageer

oke dus ik bedoelde een smarphoon sorry (voor mij is dat bijna hetzelfde)
            maar ja daarmee is mijn probleem nog niet opgelost maar misschien lukt het ooit nog eens zou makkelijk zijn maar ja is ook maar een vraag hoor

Reageer

Kijk eens of er geen updates voor je Samsung zijn.

Reageer

Waar zie je de tickets precies terugkomen? Op het internet, de e-mail, in het bestand dat je hebt gedownload of ergens anders?

Reageer

als ik de krant bv opent en ik zoek een pagina op begint de de smartfhoon te downloaden (boven op mijn scherm zie ik dan een pijlstreepje bewegen) en krijg ik een pdf op een map (mijn bestanden en map documenten) downloaden binnen ticket_ f23......... .pdf
                  dus dan maak ik die 2 mappen leeg en dan is alles weer opgeruimd maar zodra ik weer iets opent begin het van voren af
                  misschien een beetje onduidelijk verteld hoor

Reageer

Zoals je het nu verteld lijkt het net of er wellicht meerdere tabbladen van jouw internet openstaan.
                    Wellicht kun je als je de browser opstart eens kijken of je alle openstaande tabbladen kan sluiten?
                    Wellicht is het probleem met het ticket dan verholpen.

Reageer

'ga ik zoeken en proberen

Reageer

Jack, als je Samsung Internet start heb je rechts-onder een knop Tabbladen met een getalletje erbij. Tik op die knop.
                        Daarna tik je rechtsboven op je scherm op 'Alles sluiten'.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe
                          Jack, als je Samsung Internet start heb je rechts-onder een knop Tabbladen met een getalletje erbij. Tik op die knop.
                          Daarna tik je rechtsboven op je scherm op 'Alles sluiten'.

bedankt ik probeer het en hopelijk lukt het mij nu wel het is soms lastig omdat er steeds updates van Samsung/Android 7 komen en dan staat alles weer op een andere plaats

Reageer

iedereen bedankt voor het helpen het is prima en werkt nu weer goed geen last meer van ongewilde downloads ed

Reageer

Fijn om te lezen dat het weer werkt, Jack!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X