Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kwaliteit HD Webfilmpjes

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kwaliteit HD Webfilmpjes

    Sinds vorige week heb ik problemen met het bekijken van HD filmpjes online. Dit probleem doet zich voor op desktopOp Youtube geen probleem. Maar op Facebook of NOS een film in hoge resolutie kijken hapert steeds. Iemand een idee wat het probleem kan zijn?

  • #2
    De beeldkwaliteit van de filmpjes is veelal afhankelijk van de kwaliteit/snelheid van je verbinding. Hoe hoger de snelheid, de beter de beeldkwaliteit. Als je dan een haperende verbinding hebt, dan zal het beeld ook haperen. Een modem reboot kan in zo'n geval al vaak een oplossing brengen.

    Herstart je modem en indien je ook nog een losse router gebruikt, herstart deze dan minimaal vijf minuten later ook even. Blijft het haperen? Probeer dan ook eens een bekabelde verbinding als die nog niet aanwezig is.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
      De beeldkwaliteit van de filmpjes is veelal afhankelijk van de kwaliteit/snelheid van je verbinding. Hoe hoger de snelheid, de beter de beeldkwaliteit. Als je dan een haperende verbinding hebt, dan zal het beeld ook haperen. Een modem reboot kan in zo'n geval al vaak een oplossing brengen.

      Herstart je modem en indien je ook nog een losse router gebruikt, herstart deze dan minimaal vijf minuten later ook even. Blijft het haperen? Probeer dan ook eens een bekabelde verbinding als die nog niet aanwezig is.
      Heb ik al meerdere malen geprobeerd. Nu heeft Delta/Zeelandnet gezien dat er een probleem is met het inkomende signaal. Even afwachten hoe dit komt en hoe te verhelpen.

      Reageer


      • #4
        Hallo pvmeelen, ik zie dat er gisteren een monteur langs is geweest om het modem te vervangen. Daarna heeft een technici buiten nog het e.e.a. vervangen en het zou in orde moeten zijn. Als je nog problemen ervaart dan horen we het graag.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Hallo pvmeelen, ik zie dat er gisteren een monteur langs is geweest om het modem te vervangen. Daarna heeft een technici buiten nog het e.e.a. vervangen en het zou in orde moeten zijn. Als je nog problemen ervaart dan horen we het graag.
          Hey Tim, we zijn prima geholpen. Het is allemaal in orde nu. Ik heb ook nog een recensie geschreven op de facebook pagina DeltaVerbindt. Nogmaals dank.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X