Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

internetsnelheid te laag

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door fred44nl
    Oorspronkelijk gepost door keestram
    En de kabel tussen de Deltadoos en de modem is een Premium coax antenne cable van het merk Bandridge (sc12986).
    voor de verbinding tussen AOP en modem mag je alleen de door Delta geleverde kabel gebruiken.
    er is een 30 cm en een 50 cm kabel.
    antennekabel heeft een impedantie van 75 Ohm en dat is niet goed
    voor communicatie moet de impedantie 50 Ohm zijn.
    Oke en de impendantie van 75 Ohm kan storen of zo? Het is wel met dezelfde schroef aansluiting net als van de Delta kabel. Er staat inderdaad bij tv- decoder en sateliet. geen computer

    Reageer


    • #17
      je behoort de bij het modem geleverde kabel te gebruiken

      Reageer


      • #18
        Oke originele kabel zit er nu weer tussen van de Delta. Weer een speedtest gedaan en kwam weer op zon 95Mbps terwijl 150Mbps mogelijk moet zijn en de netwerkadapter 300Mbps ondersteund en onbedraad kom ik op 24Mbps.

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Geen idee hoe ik de netwerk adapter moet instellen. Het is een Qualcom Atheros AR9485 wireless network adapter en volgens de specificaties op de site van Qualcom moet ie 300 aankunnen. (overdrachtsnelheid 300Mbps staat er.Maar hoe je dat instelt weet ik niet.

            Frequentie Band 2,4 GHz
            Interface (Bus) Type PCI Express Half Mini Card
            Type netwerkadapter
            Connectiviteitstechnologie draadloze
            Data Link Protocol IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n
            Conforme normen IEEE 802.11b, IEEE 802.11g, IEEE 802.11n, IEEE 802.1x, Wi-Fi gecertificeerd
            Overdrachtssnelheid 300 Mbps
            Wi-Fi Bands 2,4 GHz
            Spread Spread Method OFDM
            Line Coding Format DBPSK, DQPSK, CCK, 64 QAM, BPSK, QPSK, 16 QAM, OFDM
            Line Coding Format 16 QAM, 64 QAM, BPSK, CCK, DBPSK, DQPSK, OFDM, QPSK

            Reageer


            • #21
              we halen de boel een beetje door elkaar .
              je moet 150 Mb/s bedraad kunnen halen.
              en daarmee kom je niet verder dan 94 Mb/s

              wat je draadloos kunt halen is een ander verhaal en van veel factoren afhankelijk.

              Reageer


              • #22
                Oh ik dacht overdrachtsnelheid 300Mbps dan moet je makkelijk 150Mbps kunnen halen maar dat is dus niet zo?

                Wat bedoel je met: je moet 150 Mb/s bedraad kunnen halen.
                en daarmee kom je niet verder dan 94 Mb/s
                Dat begrijp ik dus niet. Als mijn auto 160 kan dan moet hij dat kunnen halen. Een computer dan ook denk ik maar het is maar 94 in plaats van 150 waar ik voor betaal? Kunt u dat uitleggen

                Reageer


                • #23
                  ik neem aan dat het ledje van de aangesloten poort op het modem nog steeds oranje is.
                  dan komt de snelheid niet hoger dan 100 Mb/s
                  dat kan door de gebruikte utp-kabel komen, maar waarschijnlijker is het de poort op de pc / laptop.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door keestram
                    Oh ik dacht overdrachtsnelheid 300MBPS dan moet je makkelijk 150MBPS kunnen halen maar dat is dus niet zo?

                    Wat bedoel je met: je moet 150 Mb/s bedraad kunnen halen.
                    en daarmee kom je niet verder dan 94 Mb/s
                    Dat begrijp ik dus niet. Als mijn auto 160 kan dan moet hij dat kunnen halen. Een computer dan ook denk ik maar het is maar 94 in plaats van 150 waar ik voor betaal? Kunt u dat uitleggen
                    Dan moet de motor van je auto wel voldoende brandstof krijgen..als de benzineleiding maar de helft van de benodigde brandstof doorlaat gaat dat echt niet lukken..iets met een ketting en een zwakke schakel :8

                    Reageer


                    • #25
                      Oke dat snap ik. Dus mijn netwerkkaart kan 300Mbps aan en Zeelandnet levert 150Mbps, maar ergens er tussen ( de kabel tussen het kastje het modem zelf is dus de botleneck. Daartussen word de snelheid geknepen. Oke weer wat geleerd.

                      Dan zit ik toch te denken aan een 400Mbps verbinding dan houd ik in de praktijk 300Mbps over

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door keestram
                        Oke dat snap ik. Dus mijn netwerkkaart kan 300MBPS aan en Zeelandnet levert 150MBPS, maar ergens er tussen ( de kabel tussen het kastje het modem zelf is dus de botleneck. Daartussen word de snelheid geknepen. Oke weer wat geleerd.

                        Dan zit ik toch te denken aan een 400MBPS verbinding dan houd ik in de praktijk 300MBPS over
                        Die netwerkkaart waarvan je de specificaties gaf is voor de draadloze verbinding. Onder apparaatbeheer zou je nog een netwerkadapter moeten vinden..

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door keestram
                          Oke dat snap ik. Dus mijn netwerkkaart kan 300Mbps aan en Zeelandnet levert 150Mbps,

                          Reageer


                          • #28
                            Ja inderdaad nu je het zegt ik heb er nog een gevonden. Dat moet dan voor bedraad zijn. Het is een: Realtek PCIe GBE Family Controller netwerk kaart. Maar heb geen idee welke snelheid die doorlaat. 100Mbps? of meer?

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door keestram
                              Ja inderdaad nu je het zegt ik heb er nog een gevonden. Dat moet dan voor bedraad zijn. Het is een: Realtek PCIe GBE Family Controller netwerk kaart. Maar heb geen idee welke snelheid die doorlaat. 100Mbps? of meer?
                              die doet ook niet meer dan 100 Mb/s

                              Reageer


                              • #30
                                Oke zal dat het zijn dus. Eens kijken of ik daar een grotere voor kan kopen

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X